Technical Support with Spanish/Italian

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Cunostinte de limba spaniola sau italiana la nivel avansat (C1) ;
    - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat (B2);
    - Operare PC: pachetul MS Office;
    - Abilitati de comunicare, organizare si ascultare activa;
    - Orientare catre client si rezultat.

    Responsabilitati

    - Preluarea solicitarilor clientilor prin toate canalele de comunicare (telefon, email, chat);
    - Identificarea problemelor cu care se confrunta clientii si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare;
    - Realizarea de suport tehnic pentru diverse solicitari venite din partea clientilor companiei (De exemplu: orice problemă legata de suma de bani platita în fiecare luna, overcharged, procesarea rambursării; probleme legate de panoul de control pe care clientul il vede când se conectează la server; migrarea datelor vechi în noul program de lucru etc.);
    - Inregistrarea in sistem a interactiunii cu clientul.

    Alte informatii

    - Program de lucu: Luni-Vineri - 10:00 – 22:00 in 2 ture.
    - Sesiuni de training specializate pentru cunoasterea procedurilor de lucru;
    - Salariu fix + beneficii flexibile;
    - Decontarea transportului;
    - Concursuri interne.