Customer Order Support with German
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Customer Order Support with German active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.04.2021 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group cauta Customer Order Support pentru o companie multinațională, ce ofera produse comerciale și de larg consum, servicii de inginerie și sisteme aerospațiale pentru o gamă largă de clienți, de la consumatori privați la mari corporații și guverne.
Candidatul ideal:
• Experienta relevanta in domeniul Customer Support/Order Management;
• Cunostinte SAP;
• Limba germana – nivel avansat
• Experienta in domeniul vanzarilor- reprezinta avantaj;
• Gestionarea apelurilor primite sau a solicitărilor din partea potențialilor clienți sau clienți;
• Identificarea, investigarea si rezolvarea problemelor clientilor, utilizând SAP, inclusiv înregistrarea reclamațiilor și urmarirea acestora;
• Reprezinta interfata dintre client si furnizorii de servicii logistice, pentru a asigura transport si livrare către clienți conform conditiilor contractuale;
• În cazul clienților noi, mentine stransa legatura cu furnizorii de servicii logistice pentru a asigura expedierea in cele mai bune conditii – stabilirea firmei de transport, a conditiilor Incoterms, ruta / leadtime etc;
• Inregistrarea comenzilor, a documentelor de transport, realizarea facturilor;
• Realizarea documentelor necesare livrarii marfurilor catre clientul final;
• Realizarea de rapoarte lunare (OTTR si alte rapoarte cerute de manager);
• Set-up de noi clienți în SAP și actualizarea datelor clientilor existenti;
• Emiterea notelor de credit și de debit;
• Acorda suport administrativ (transmitere facturi, completare documente necesare pentru livrarea comenzilor in conformitate cu comanda clientilor;
• Actualizeaza in sistem statusul livrarilor si motivele intarzierilor, dupa caz;
Beneficii:
• Pachet salarial atractiv;
• Program de lucru: L-V, 9:00-17:30;
• Mediu de lucru placut;
• Posibilitati de dezvoltare profesionala;
• Posibilitatea de a lucra remote.
Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon 0731 520 869.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with Romanian BUCURESTI, | |
Customer Support with German Aplica fara CV | |
Customer Support Agent with German: location Bucharest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (321) |
Raporteaza eroarea la