Junior Recruitment Officer ( Part-time)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALIOR BANK active.


Vezi toate job-urile Junior Recruitment Officer ( Part-time) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ALIOR BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.04.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.

    In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.

    Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti

    Cerinte

    Studii universitare/ postuniversitare- Psihologie/ profil Uman;
    Limba Engleza ( citit, vorbit, scris) nivel mediu;
    Cunostinte de MS Office nivel mediu;
    Excelente abilitati de comunicare si time management

    Responsabilitati

    Intocmeste si posteaza anunturi de job-uri, selectie CV-uri, organizeaza si sustine interviuri, intocmeste statusul pentru recrutare, colaboreaza cu managerii pentru recrutare;
    Intocmeste si valideaza impreuna cu managerii fisele de evaluare a posturilor, conform politicii de compensatii si beneficia;
    Crearea si actualizarea procedurilor de Resurse Umane;
    Este inlocuitor pentru activitatile de administrare personal si salarizare;
    Asigura sprijin pentru asigurarea pregatirii si semnarii tuturor documentelor pentru angajare, modificare a contractului individual de munca si intocmirea si arhivarea dosarului de personal pentru angajatii bancii;
    Transmite invitatia pentru efectuarea instruirii obligatorii de catre angajatii bancii si monitorizeaza promovarea cu succes a acestora;
    Ofera suport pentru proiectele in care este implicat departamentul resurse umane;
    Ofera sprijin in procesul de evaluare a performantelor;
    Intocmeste rapoarte la cerere privind activitatea de resurse umane si bugetare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (119)