Analist baze de date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ZIPPER ROMANIA active.


Vezi toate job-urile Analist baze de date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: ZIPPER ROMANIA
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Zipper Romania acopera cu succes nevoile companiilor de optimizare a fluxurilor interne de date si documente prin solutii si servicii de automatizare si prelucrare a datelor si documentelor receptionate, vehiculate sau expediate intr-o companie si asigura un suport solid pentru reducerea costurilor si a timpului de procesare. Experienta de peste 10 ani in automatizarea datelor si documentelor, acreditarile, certificarile ISO si cifra de afaceri, aduc o vizune clara asupra modului de lucru si garantiei pe care Zipper Romania o ofera companiilor cu care lucreaza si potentialilor clienti.

    Cerinte

    Absolvent de studii superioare Politehnica cu profil informatica, cibernetica
    Operare baze de date (interogari MySQL) si fisiere (CSV, XLS, XML, PS, PDF, PCL, AFP )
    Programare C+/PHP nivel de baza
    Operare PC (MS Office nivel avansat Excel si Word, MS Acces, Adobe)
    Limba engleza- cunostinte tehnice, nivel mediu
    Cunostinte configurare si dezvoltare aplicatii cu software specializat de generare layout-uri documente – Printnet/Inspire (lucru cu obiecte / layere, pozitionare in pagina, etc)
    Cunostinte in adaptarea/configurare aplicaţiilor de tip: “emailing”/”mass emailing”

    Reprezinta avantaj:
    Cunostinte de baza de distributie a corespondentei
    Cunostinte de baza Linux (terminal)
    Cunostinte HTML

    Responsabilitati

    Analizeaza informatiile primite de la clienti (baze de date si layout-uri)
    Prelucreaza baze de date (CSV, XLS, MDB, SQL) pentru generarea fisierelor ( PS, PDF, PCL, AFP ) necesare procesului de printare
    Configureaza, testeaza, dezvolta aplicatii necesare procesului de prelucrare baze de date folosind software specific
    Dezvolta secvente de cod pentru automatizarea procesului de prelucrare date
    Comunica cu clientii pentru validarea fisierelor rezultate in procesul de prelucrare
    Lanseaza in productie informatiile/fisierele validate de client
    Raporteaza periodic statusul proiectelor in desfasurare
    Asigura calitatea livrabilelor proiectelor
    Respecta metodologia de lucru implementata in companie
    Ofera suport pentru imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor
    Cunoaşte şi se preocupă permanent pentru înţelegerea în profunzime a solutiilor utilizate.

    Alte informatii

    Salariu fix+ tichete de masa de 15 ron/zi
    Asigurare medicala privata
    Decont de transport
    Acces la un program de dezvoltare personala si profesionala
    Concediu de odihna extins, in functie de vechimea in munca
    Prime de sarbatori.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (421)