Accounting Assistant

Angajator: G7 Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Formerly known as Grup Sapte, the communication agency with the largest number of face-to-face consumer interactions in Romania, we are now g7.
    The brand activation, business growth solutions, strategically and creatively led agency, with integrated capabilities & expertise.
    Having the quick reaction key of experience in field and sales marketing, we deliver relevant and down-to-earth brand strategy, communication planning and creative omnichannel executions.

    Cerinte

    Experienta minim 3 ani, preferabil in departament financiar;
    Studii superioare, economice, finante-contabilitate;
    Aptitudini utilizare programe contabilitate ERP;
    Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate, consecventa, spirit analitic cu atentie la detalii si dorinta de a invata;
    Capacitate de sinteza si prioritizare, de lucru cu termene limita;
    Responsabil, perseverent, confident, cu spirit de echipa si adaptabil intr-un mediu dinamic;
    Abilitati de comunicare si negociere;
    Implicare si spirit de inițiativa.
    Cunostiinte limba engleza nivel mediu;
    Cunostinte PC, Excell, Word – nivel mediu;

    Responsabilitati

    Evidenta creantelor neincasate si contactarea clientilor in vederea recuperarii acestora;
    Facturare clienti;
    Evidenta premiilor din cadrul campaniilor de marketing: verificarea si centralizarea impozitului pe premii, evidenta descarcarii din gestiune;
    Evidenta conturilor contabile in avans;
    Gestionarea si pregatirea dosarului pentru procesul de factoring;
    Pregatirea diverselor documente in relatia cu bancile;
    Introducerea ocazionala de plati in programul de internet banking;
    Verificarea acuratetii documentele si conformitatea cu procedurile interne de aprobare;
    Verificarea corespondentei primita prin e-mail si solutionarea tuturor mailurilor care necesita raspuns;
    Comunicare cu clientii, furnizorii, alti terti telefonic și / sau prin intermediul e-mail-ului;
    Ofera suport in toate proiectele interne, care se initiaza in cadrul departamentului fincanciar;
    Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului;
    Arhivarea documentelor contabile;
    Permanenta comunicare cu firma externa de contabilitate si auditorii in vederea punerii la dispozitie a documentelor contabile de care este responsabil;