Accounting Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile G7 Romania active.


Vezi toate job-urile Accounting Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: G7 Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.10.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    🤝 Despre tine și g7
    Îți propunem un job în care să crești și pe care să-l crești. La g7, mai important decât cum vii la job, este ce devii la job. Noi îți oferim tot suportul să faci o treabă bună și tot spațiul necesar să- ți pui propriile idei în practică.

    ✅ Despre g7
    În cei peste 20 de ani de activitate, ce a început ca o firma locală de implementare a devenit o agenție de retail marketing full-service, conectată internațional, cu capabilități integrate de retail execution și retail experience. Totul, datorită contribuției individuale a fiecărui membru din echipa. Dacă îți sună logic, g7 este locul pentru tine.



    Cerinte

    Experienta minim 3 ani, preferabil in departament financiar;
    Studii superioare, economice, finante-contabilitate;
    Aptitudini utilizare programe contabilitate ERP;
    Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate, consecventa, spirit analitic cu atentie la detalii si dorinta de a invata;
    Capacitate de sinteza si prioritizare, de lucru cu termene limita;
    Responsabil, perseverent, confident, cu spirit de echipa si adaptabil intr-un mediu dinamic;
    Abilitati de comunicare si negociere;
    Implicare si spirit de inițiativa.
    Cunostiinte limba engleza nivel mediu;
    Cunostinte PC, Excell, Word – nivel mediu;

    Responsabilitati

    Evidenta creantelor neincasate si contactarea clientilor in vederea recuperarii acestora;
    Facturare clienti;
    Evidenta premiilor din cadrul campaniilor de marketing: verificarea si centralizarea impozitului pe premii, evidenta descarcarii din gestiune;
    Evidenta conturilor contabile in avans;
    Gestionarea si pregatirea dosarului pentru procesul de factoring;
    Pregatirea diverselor documente in relatia cu bancile;
    Introducerea ocazionala de plati in programul de internet banking;
    Verificarea acuratetii documentele si conformitatea cu procedurile interne de aprobare;
    Verificarea corespondentei primita prin e-mail si solutionarea tuturor mailurilor care necesita raspuns;
    Comunicare cu clientii, furnizorii, alti terti telefonic și / sau prin intermediul e-mail-ului;
    Ofera suport in toate proiectele interne, care se initiaza in cadrul departamentului fincanciar;
    Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului;
    Arhivarea documentelor contabile;
    Permanenta comunicare cu firma externa de contabilitate si auditorii in vederea punerii la dispozitie a documentelor contabile de care este responsabil;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (139)