Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Accounting Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile G7 Romania active.Vezi toate job-urile Accounting Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | G7 Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.10.2021 |
Remote work: | On-site |
🤝 Despre tine și g7
Îți propunem un job în care să crești și pe care să-l crești. La g7, mai important decât cum vii la job, este ce devii la job. Noi îți oferim tot suportul să faci o treabă bună și tot spațiul necesar să- ți pui propriile idei în practică.
✅ Despre g7
În cei peste 20 de ani de activitate, ce a început ca o firma locală de implementare a devenit o agenție de retail marketing full-service, conectată internațional, cu capabilități integrate de retail execution și retail experience. Totul, datorită contribuției individuale a fiecărui membru din echipa. Dacă îți sună logic, g7 este locul pentru tine.
Experienta minim 3 ani, preferabil in departament financiar;
Studii superioare, economice, finante-contabilitate;
Aptitudini utilizare programe contabilitate ERP;
Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate, consecventa, spirit analitic cu atentie la detalii si dorinta de a invata;
Capacitate de sinteza si prioritizare, de lucru cu termene limita;
Responsabil, perseverent, confident, cu spirit de echipa si adaptabil intr-un mediu dinamic;
Abilitati de comunicare si negociere;
Implicare si spirit de inițiativa.
Cunostiinte limba engleza nivel mediu;
Cunostinte PC, Excell, Word – nivel mediu;
Evidenta creantelor neincasate si contactarea clientilor in vederea recuperarii acestora;
Facturare clienti;
Evidenta premiilor din cadrul campaniilor de marketing: verificarea si centralizarea impozitului pe premii, evidenta descarcarii din gestiune;
Evidenta conturilor contabile in avans;
Gestionarea si pregatirea dosarului pentru procesul de factoring;
Pregatirea diverselor documente in relatia cu bancile;
Introducerea ocazionala de plati in programul de internet banking;
Verificarea acuratetii documentele si conformitatea cu procedurile interne de aprobare;
Verificarea corespondentei primita prin e-mail si solutionarea tuturor mailurilor care necesita raspuns;
Comunicare cu clientii, furnizorii, alti terti telefonic și / sau prin intermediul e-mail-ului;
Ofera suport in toate proiectele interne, care se initiaza in cadrul departamentului fincanciar;
Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului;
Arhivarea documentelor contabile;
Permanenta comunicare cu firma externa de contabilitate si auditorii in vederea punerii la dispozitie a documentelor contabile de care este responsabil;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Assistant Entity Controller / Business Analyst (Hybrid) Aplica fara CV | |
Junior Accounting & Financial Consultant - Nexia ABS Financial Solutions Aplica fara CV | |
Experienced Accounting Consultant Hybrid | |
Vezi job-uri similare (139) |
Raporteaza eroarea la