MANAGER PROIECT constructii civile si industriale

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SOMET active.


Vezi toate job-urile MANAGER PROIECT constructii civile si industriale active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: SOMET
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    SOMET S.A. este o companie romanească cu traditie, ce activeaza in domeniul constructiilor din 1991, specializata in proiecte de metrou, dar cu experienta ampla si in constructiile rezidentiale si hoteliere.

    Obiectivul nostru este sa executam proiecte deosebite intr-un mod eficient si la un standard inalt de calitate cu ajutorul unei echipe unite si puternice.

    Cerinte

    CANDIDATUL IDEAL:

    Absolvent al Facultății de Construcții Civile, Industriale și Agricole

    Minim 10 ani experiență în domeniul construcțiilor

    Experiență pe proiecte/management de proiect și gestionarea bugetelor

    Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel) și programe de proiectare (Autocad)

    Cunostințe avansate de limbă engleză

    Cunostințe ale legislației în domeniul construcțiilor

    Permis conducere categoria B

    Bun organizator și coordonator, responsabil, serios și proactiv

    Bun negociator, cu spirit de echipă și bune abilităţi de comunicare

    Responsabilitati

    DESCRIEREA JOBULUI:

    Coordonarea și managerierea întregii activități a proiectului, în conformitate cu proiectul, contractul, caietul de sarcini și graficul de execuție, de la data primirii amplasamentului până la recepția finală a lucrării

    Coordonarea forţei de muncă proprii, precum şi a subcontractorilor

    Urmărirea și respectarea documentației tehnice și a soluțiilor tehnice de execuție

    Soluționarea problemelor curente aparute în șantier și în relațiile cu terții (Beneficiar, Proiectant, Subcontractori, Furnizori)

    Aprobarea situațiilor de lucrări și a rapoartelor de lucru

    Actualizarea și optimizarea continuă a activității, atât din punct de vedere al bugetului cât și din punct de vedere al graficului de execuție

    Transmiterea rapoartelor cu privire la activitățile desfășurate și elaborarea previziunilor financiare în baza graficului de execuție

    Alte informatii

    DESCRIEREA BENEFICIILOR:

    Mediu de lucru profesionist

    Pachet salarial și beneficii atractive (bonus la final de proiect)

    Training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională

    Carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (97)