Assistant CEO

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile TARGET Executive Search CEE active.


Vezi toate job-urile Assistant CEO active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: TARGET Executive Search CEE
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.02.2021
    Scurta descriere a companiei

    TARGET Executive Search CEE is an International Executive Search Group focusing on "Headhunting"​ for Top and Senior Management across Central and Eastern Europe. TARGET Executive Search was founded in 1994 and today has offices in Austria, Bulgaria, Czech Republic, Hungary, Poland, Romania and Slovakia.

    Cerinte

    Clientul nostru, una dintre cele mai mari companii multinationale de retail prezente in Romania, cauta un/o Asistent/a pentru CEO.

    • Studii superioare;
    • Experienta de lucru de aprox. 5 ani in domeniul administrativ in asistarea si suportul unui alt director general sau alt membru de board;
    • Cunostinte de limbi straine (franceza si engleza la nivel avansat);
    • Cunoasterea pachetului Ms Office;
    • Responsabilitate si diplomatie, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial;
    • Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale;
    • Capacitate de organizare pe prioritati;
    • Atentie pentru detalii;
    • Abilitati de organizare si planificare;
    • Atitudine pro-activa;
    • Capacitate de lucru in conditii de stress;
    • Persoana persuasiva, diplomata;
    • Persoana comunicativa, onesta, deschisa;
    • Persoana loiala, dedicata, cu dorinta de a creste si de a se dezvolta;
    • Capabila sa faca fata situatiilor stresante si termenelor limita riguroase.

    Responsabilitati

    • Asistarea CEO-ului in activitatea sa zilnica; Planificarea agendei de lucru a CEO-ului;
    • Activitati de protocol;
    • Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
    • Organizarea intalnirilor si deplasarilor;
    • Traducerea si redactarea de documente;
    • Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;
    • Analiza informatiilor, selectionarea informatiilor prioritare si asigurarea comunicarii acestora;
    • Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient etc.

    Alte informatii

    Pozitia raporteaza catre CEO