Consultant Accesare Fonduri Nerambursabile

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.


Vezi toate job-urile Consultant Accesare Fonduri Nerambursabile active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Arhitectura - Design - Proiectare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: QLT® Group România | Recrutare
Domeniu:
  • Arhitectura - Design - Proiectare
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.03.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare

    Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.

    Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.

    "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"

    Cerinte

    Compania are experienta in planificare urbana si generare de proiecte finantate din fonduri nerambursabile. Realizeaza proiectare si consultanta tehnico-financiara pe proiectele cu fonduri UE derulate de peste 10 ani (proiecte de mobilitate urbana, regenerare si eficienta energetica).

    Cerinte:
    • Studii superioare finalizate;
    • Cunostinte de limba engleza;
    • Experienta in managementul proiectelor cu finantare europeană sau din fonduri publice;
    • Experienta in achizitii publice- reprezinta avantaj;
    • Disponibilitate la deplasari dupa caz.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Asigurarea legăturii dintre clienții noștri și autoritățile finanțatoare pe de o parte și între clienți și celelalte părți implicate în implementarea proiectului (autorități locale, furnizori);
    • Colectare documente necesare depunerii cererilor de finantare dupa cerințele autorităților;
    • Identificarea oportunităților de obținere a fondurilor nerambursabile;
    • Analize ale ghidurilor de finanțare;
    • Recomandări asupra structurării investițiilor vizate în proiecte comune sau distincte, în funcție de condițiile de eligibilitate stabilite prin ghidurile de finanțare disponibile;
    • Analiza încadrarii aplicațiilor în liniile de finanțare optime;
    • Întocmește documentații - plan de afaceri, cereri de finanțare, dosare de finanțare;
    • Colectare informații necesare întocmirii planurilor de afaceri și a cererilor de finanțare;
    • Întocmire și depunere cerere de finantare;
    • Elaborarea bugetelor proiectelor și a contabilității acestora;
    • Asistenta si suport tehnic echipei în realizarea Machetei privind analiza si previziunea financiara;
    • Asistenta expertilor tehnici în corelarea obiectivelor proiectului cu prevederile ghidurilor de finanțare;
    • Menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii pe perioada implementării proiectelor;
    • Răspunde la solicitările de completare a documentației.




    Alte informatii

    Oferta:
    • Salariu fix + prime de sarbatori;
    • Traininguri de specialitate si logistica necesara;
    • Locatie birou accesibila, langa Metroul Aurel Vlaicu.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (40)