Key Account Manager (limba maghiara)

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.02.2021
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    Candidatul ideal este vorbitor de limba maghiara (cerinta obligatorie), jucator de echipa pasionat, auto-motivat si este angajat în succesul clientilor nostri.
    Te vei concentra pe identificarea de noi clienti si dezvoltarea clienilor existenti pe zona geografica alocata (vestul Romaniei si Ungaria), prin implementarea strategiei de dezvoltare a companiei.

    Profil candidat:
    - absolvent studii superioare
    - minimum 3 ani in pozitii de sales rep/management in vanzari
    - moarte bune abilitati de vanzare si negociere
    - abilitati de intelegere si analiza date comerciale
    - cunostinte de analiza date si informatii comerciale
    - bune abilitati ascultare si de comunicare verbala si in scris
    - foarte bune abilitati de colaborare/relationare si lucru in echipa
    - atitudine proactiva
    - persoana automotivata si capabila sa-si stabileasca singura directiile de actiune
    - disponibilitate pentru deplasari frecvente in tara si in strainatate pentru zona alocata
    - posesor de permis conducere auto (categoria B)
    - limba maghiara: fluent
    - limba engleza: nivel conversational
    - flexibilitate: disponibilitatea de ajustare si calibrare din mers a modului de lucru si activitatii
    - cunostinte avansate de operare MsOffice – Excel: nivel avansat si MS CRM (lucrul intr-un sistem ERP - Microsoft Dynamics)
    - cunostinte si experienta in managementul stocurilor si achizitiilor resprezinta un avantaj
    - transparenta, integritate si corectitudine

    Responsabilitati

    - implementeaza strategia comerciala agreata la nivel de companie in colaborare cu echipa de Manageri de Produse
    - prospecteaza piata corespunzatoare zonei georgrafice alocate pentru identificarea de noi clienti
    - se preocupa constant de extinderea portofoliului de clienti prin identificarea de noi clienti
    - stabileste si implementeaza un mod de lucru cu clientii noi din zona geografica alocata pe baza unei bune intelegeri a obiceiurilor de achizitie ale acestora
    - gestioneaza relatia cu clientii pe toate activitatile implicate: confirmare comenzi, buna desfasurare a livrarii, contractare transport, receptie marfa, reclamatii etc.
    - participa la procesul de negociere a contractele cu clientii
    - prezinta si negociaza ofertele pentru clienti conform informatiilor si tintelor comerciale stabilite de catre echipa de Manageri de Produse
    - colecteaza si ajusteaza in mod constant previziunile de achizitie primite de la clienti si le transmite catre echipa de Manageri de Produse
    - dezvolta o intelegere completa a nevoilor si cerintelor clientilor
    - dezvolta o relatie solida si de incredere cu clientii
    - monitorizeaza informatiile despre concurenta si obtine feedback de la clienti referitor la orice aspect relevant cu privire la colaborarea intre acestia si companie
    - preia problemele si reclamatiile clientilor, comunica si identifica solutii impreuna cu echipa de Manageri de Produse
    - promoveaza activ toata gama de produse si servicii a companiei catre clienti
    - respecta si realizeaza pasii si etapele necesare asa cum sunt ele stabilite in cadrul ciclului de vanzare definit in CRM-ul companiei
    - dobandeste si actualizeaza cunostintele tehnice despre produse si expertiza specifica domeniului
    - respecta confidentialitatea informaţiilor obtinute cu ocazia exercitarii atributiilor si sarcinilor de serviciu