Responsabil financiar (Consilier/expert/inspector/referent/economist în economie generală Cod COR 263102)

Angajator: Fundatia WORLD VISION ROMANIA
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.03.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    World Vision Romania is a Christian foundation (non for profit, non governmental) which implements community development programs, as well as advocacy and humanitarian relief programs mostly in rural areas, placing the children’s wellbeing as their focal point. Our organization is focusing on working with children, their families and their communities, supporting them in their efforts to successfully tackle with the challenges of poverty and injustice.
    Inspired by our Christian values, we work with the most vulnerable people, irrespective of religion, race, ethnicity or gender.

    * World Vision Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopul recrutarii de personal, asa cum reiese din Nota de Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul recrutarii, disponibila pe site-ul fundatiei. Inainte de a aplica pentru acest post, va invitam sa consultati nota de informare mentionata. Aplicand pentru un post disponibil va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de catre Fundatia World Vision Romania in conditiile mentionate in Nota de informare.

    Cerinte

    • Studii superioare economic/ financiar/ contabil - durata 3 ani;
    • Cursuri în contabilitate-Preferabil;
    • Cunoștințe privind finanțările cu fonduri structurale;
    • Operare PC, MS Office (Excel, Word);
    • Abilități de comunicare și relationare;
    • Abilitatea de a prioritiza sarcinile;.
    • Experiență relevantă în domeniu, cel puțin 3 ani. Experienta profesională generală de minim 4 ani.

    Responsabilitati

    • Realizarea Evidenței cheltuielilor şi a Raportului Financiar;
    • Întocmirea cererilor de rambursare intermediare și finale (cu documentele justificative aferente)/Cereri de Plată /Cereri de prefinanțări;
    • Verificarea documentelor justificative aferente tuturor cheltuielilor din cadrul proiectului;
    • Realizare, urmărire şi actualizare cash flow;
    • Întocmirea graficului estimativ privind depunerea cererilor de rambursare/Cereri de Plată/Cereri de Prefinanțare
    • Participarea la realizarea achiziţiilor publice şi a dosarelor de achiziţie publică;
    • Verificarea lunară a respectării bugetului și execuției bugetare
    • Raportarea financiară către Directorul Financiar sau alte organisme de audit și control.
    • Verificarea statelor lunare de salarii aferente proiectului;
    • Întocmire situaţii statistice privind cheltuielile de personal;
    • Participă la elaborarea bugetului din cadrul procesului de scriere proiecte;
    • Respectă normele de sănătate și securitate în muncă prevăzute de legislația în vigoare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (246)