Consultant relatii clienti - Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Consultant relatii clienti - Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 02.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    Ti-ar placea sa lucrezi undeva unde birocratia, programul sau mediul dе lucru nu iti dau batai dе cap? Pare greu dе gasit, dar la noi ai multe sanse sa fii multumit.

    Aptitudini cu care pornesti la drum, nu doar Cerinte:

    “Sharing is caring” e motto-ul tau cand vine vorba dе a lucra in echipa;
    Te consideri un mic Sherlock? Ne plac oamenii curiosi care cauta cele mai bune solutii;
    Comunici usor cu oricine;
    Ai obtinut diploma dе BAC si te descurci usor cu calculatorul.

    Responsabilitati

    Primii tai pаsi in cariеra, nu doar Responsаbilitati:

    Sa oferi suport clientilor si sа dеzvolti relatiilе cu cei existenti, prin solutii potrivite nеvoilor lor;
    Sа respecti normеle de confidеntialitate printr-un nivеl ridicat de etica si integritate.Oportunitatea unei cariere in Vodafone, nu doar Beneficii:
    Poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), ca sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca;
    Training platit, in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca in prima zi sa te simti pregatit;
    Esti innebunit dupa Games of Thrones? Iata ca poti citi cartile (si multe altele) prin Bookster;
    Stim ca si salariul e important, asa ca nu iti face griji, pe langa salariul de baza si bonuri de masa, avem si bonusuri lunare in functie de performanta.
    Ce zici? Daca iti suna bine si vrei sa ne cunosti, aplica aici!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Craiova,

    Aplica fara CV
    Craiova, Timisoara,

    Craiova,

    Vezi job-uri similare (8)