Total Rewards Lead

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PepsiCo active.


Vezi toate job-urile Total Rewards Lead active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: PepsiCo
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.03.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cu peste 1600 de angajați, în 2023 PepsiCo România a obținut pentru al zecelea an consecutiv certificarea internațională Angajator de Top, acordată de Top Employers Institute din Olanda. Certificarea PepsiCo drept Angajator de Top demonstrează angajamentul PepsiCo de a promova un mediu pozitiv și favorabil incluziunii și de a crea oportunități semnificative pentru angajații săi, oferindu-le posibilitatea de a avea un impact, de a dobândi noi abilități și de a-și construi cariere de succes.

    Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 miliarde dolari în, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. 



    Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.


    Pentru mai multe informații accesați pagina pepsico.ro și urmăriți canalele Facebook, și LinkedIn PepsiCo Romania. 

    Cerinte

    PepsiCo is the home of iconic billion-dollar brands, leading from the forefront of the FMCG industry. Through a passion for innovation and a strong commitment to winning with purpose, PepsiCo is proudly one of the world's largest food and beverages companies with an exciting portfolio that includes staples such as Lay's, Doritos, Star, Pepsi, Mirinda and 7Up.
    PepsiCo is known for raising the bar with each new endeavour, a place where you can learn twice as much in half the time, working in an entrepreneurial and friendly environment, surrounded by collaborative and high calibre colleagues. PepsiCo's HR team is at the centre of our strategic vision, working with people leaders to ensure our talent and organisation reaches its true potential.
    As HR Business Partner for the Commercial Functions, you will work with our senior commercial leaders in the East Balkans Market Unit to build the talent, organisation and capability strategy to deliver business growth. You will work across multiple stakeholders, both within the MU and in the wider Region and Sector organisation to deliver business-centric, impactful HR initiatives. You will understand how to balance the long term with short term execution priorities, global scale with localisation.
    PepsiCo thrives where business connects with culture. With our entrepreneurial mindset, reach and resources, you can be daring on a global scale. Are you in?

    Main Responsabilities:


    * Support end to end salary benchmarking process: job matching, salary surveys, salary structure in alignment with annual operation plan assumptions.
    * Manage salary changes: plan, submit, approve. Ensure compensation changes/employees movements are following company guidelines and are captured to all systems
    * Annual Bonus processing: ensure data accuracy liaised with Europe Sector for bonus teams and eligibility. Communication of Bonus scheme.
    * Perform job evaluation for assigned group of positions
    * Support variable compensation scheme changes and implementation of changes, especially for sales function
    * Act as main point of contact for Health and Wellness activities/initiatives
    * Implements benefit schemes including customization to local needs based on company approach
    * Analyze benefit programs utilization: usage, vendor benefit costs and service delivery, vendor negotiation
    * Act as internal consultant in all Total Reward related areas for assigned group of positions and educate Line Managers regarding Total Reward procedures and practices.
    * Take part in region/sector/global projects in Total Reward related areas


    Job Requirements:



    * 5+ years Total Rewards experience in a multinational environment
    * Total Reward functional knowledge (salary planning, market benchmarking, job evaluation using Hay methodology or other)
    * Understanding of FMCG business will be an asset
    * Excellent analytical skills and drive for results
    * Good communication skills - ability to negotiate and sell ideas including unpopular decisions
    * Very good English and Excel skills

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (36)