Admin Officer & Receptionist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile Admin Officer & Receptionist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    Abilități:

    - Atitudine proactivă.
    - Abilități solide de comunicare (scrisă și verbală)
    - Abilitatea de a fi inventiv și proactiv atunci când apar probleme.
    - Abilități organizatorice.
    - Abilități de multitasking și gestionare a timpului, cu capacitatea de a prioritiza sarcinile.

    Responsabilitati

    Responsabilități:

    - Să întâmpine vizitatorii societății şi să anunţe persoanele cu care aceştia urmează să se întâlnească.
    - Să solicite identificarea şi să efectueze înregistrarea vizitatorilor neanunţaţi şi să anunţe persoanele responsabile din departamentul de relaţii cu clienţii sau, după caz, alte persoane în măsură să poarte respectiva discuţie.
    - Să preia apelurile telefonice şi, după caz, să le transfere corespunzător (informaţii privind numele persoanei care sună, instituţia pe care o reprezintă, motivul pentru care sună) către persoanele vizate.
    - Să noteze toate datele persoanelor care contactează telefonic sediul central şi să le transmită imediat celor cu care acestea doresc să vorbească atunci când angajaţii solicitaţi nu sunt disponibili.
    - Să gestioneze eficient corespondenţa şi să ţină o evidenţă exactă a documentelor care intră şi ies din companie.
    - Să transmită către furnizori comenzi de bunuri şi servicii, cum ar fi consumabile pentru bai si bucatarie, papetarie, etc.
    - Sa administreze eficient facturile sosite in receptie, sa le transmita persoanelor vizate si sa le arhiveze in siguranta.
    - Sa comanda bunuri si servicii si sa faca receptia bunurilor si serviciilor cpmandate de catre Facilities.
    - Să se asigure că furnizarea bunurilor este realizată în mod prompt şi eficient.
    - Să se asigure ca aparatele de apă, cafea si mâncare funcționează in paramentrii optimi.
    - Să se asigure la începutul fiecărei zile că în toate sălile de sedință sunt respectate standardele de amenajare și curățenie.
    - Sa asigure suport pentru activitatea de administrarea a flotei auto: actualzarea limitelor agentilor, informarea userilor despre expirarea ITP, transmiterea asigurarilor noi catre useri, transmiterea cardurilor noi catre useri, raportarea accidentelor catre H&S

    Alte informatii

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare, împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate.
    Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Acestea sunt calitatile pe care le cautam in acest moment pentru noul coleg care va face parte din companie.
    Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. :)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (37)