Consultant Accesare Fonduri UE

Angajator: QLT
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Inginerie
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    Simți că a venit momentul să faci o schimbare în carieră? Dacă ești în căutarea unui job de calitate, te invităm să ne trimiti cv-ul. Mâine poate fi prima zi în care să vă valorificați potențialul exact așa cum doriți.

    "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"

    Cerinte

    Consultant Accesare Fonduri UE


    Compania dezvolta solutii tehnice pentru firme si comunitati locale de mobilitate urbana, regenerare urbana si efiecienta energetica prin atragere de fonduri UE.

    Cerinte:
    • Studii superioare finalizate;
    • Cunostinte de limba engleza;
    • Experienta in managementul proiectelor cu finantare europeană sau din fonduri publice;
    • Managementul proiectelor de infrastructură rutieră constituie avantaj ;
    • Experienta in achizitii publice- reprezinta avantaj;
    • Disponibilitate la deplasari dupa caz.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Asigurarea legăturii dintre clienții noștri și autoritățile finanțatoare pe de o parte și între clienți și celelalte părți implicate în implementarea proiectului (autorități locale, furnizori);
    • Colectare documente necesare depunerii cererilor de finantare dupa cerințele autorităților;
    • Identificarea oportunităților de obținere a fondurilor nerambursabile;
    • Analize ale ghidurilor de finanțare;
    • Recomandări asupra structurării investițiilor vizate în proiecte comune sau distincte, în funcție de condițiile de eligibilitate stabilite prin ghidurile de finanțare disponibile;
    • Analiza încadrarii aplicațiilor în liniile de finanțare optime;
    • Întocmește documentații - plan de afaceri, cereri de finanțare, dosare de finanțare;
    • Colectare informații necesare întocmirii planurilor de afaceri și a cererilor de finanțare;
    • Întocmire și depunere cerere de finantare;
    • Elaborarea bugetelor proiectelor și a contabilității acestora;
    • Asistenta si suport tehnic echipei în realizarea Machetei privind analiza si previziunea financiara;
    • Asistenta expertilor tehnici în corelarea obiectivelor proiectului cu prevederile ghidurilor de finanțare;
    • Menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii pe perioada implementării proiectelor;
    • Răspunde la solicitările de completare a documentației.


    Alte informatii

    Oferta:
    • Salariu negociabil + bonusuri/proiecte si prime anuale;
    • Traininguri de specialitate si logistica necesara;
    • Echipa dinamica formata din profesionisti;
    • Companie cu vechime in piata si proiecte derulate cu succes;
    • Locatie birou accesibila, langa Metroul Aurel Vlaicu.