Inginer ofertare – Instalatii

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    • Obligatoriu studii superioare tehnice, profil: Instalatii pentru constructii;

    • Minim 5 ani experienta in elaborarea ofertelor tehnico-financiare pentru lucrari de instalatii pentru constructii;

    • Utilizator experimentat – pachetul Microsoft Office (in special Excel), cunoasterea programelor de devize ex. Windev, Doclib, constituie avantaj;

    • Foarte bune conostinte tehnice in domeniul instalatiilor- cunostinte privind tehnologiile de executie ale instalatiilor sanitare, HVAC, stingere incendiu;

    • Foarte bune cunostinte operare PC: Autocad, MS Project, Word, Excel;

    • Capacitatea de a interpreta proiecte;

    • Buna cunoastere a preturilor, furnizorilor, concurentei, in acest domeniu

    • Capacitate de analiza si sinteza a informatiei;

    • Bune abilitati de relationare;

    • Bune abilitati de planificare si organizare;

    • Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte

    • Abilitate de a lucra atat independent cat si in echipa;

    Responsabilitati

    • Realizează oferte tehnic-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare(pentru proiecte din domeniul industrial/civil);

    • Analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta ;

    • Extrage listele de cantitati din planuri;

    • Formuleaza cereri de oferta catre furnizori si analizeaza ofertele primite;

    • Solicita informatii suplimentare beneficiarului, daca este cazul, pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta;

    • Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;

    • Confirma comenzile interne de echipamente şi materiale in baza anexelor contractuale;

    • Oferă asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei proiectului şi realizează modificările de rigoare;

    • Intocmirea graficelor de esalonare a lucrarilor si a planurilor operative periodice;

    • Analiza ofertelor si a rezultatelor obtinute in urma transmiterii ofertelor la clienti;

    • Realizarea necesarului de materiale si a calculatiilor de pret;

    • Obtinerea informatiilor necesare de la departamentele implicate si subcontractori;

    • Analizarea si verificarea cererilor de oferta conform proiect;

    • Asigurarea documentatiei din punct de vedere tehnic;

    • Intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);

    • Verificarea si centralizarea informatiilor premergatoare redactarii ofertei;

    • Vizionarea amplasamentului viitoarei lucrari in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;

    • Intocmirea normelor locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera, utilaj, transport);

    • Intocmirea listei cantitatilor de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;

    • Emiterea cererilor de oferte catre furnizorii de materiale, utilaje, etc;

    • Emiterea cererilor de ofertare catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale;

    • Identificarea subcontractorilor de material si manopera;

    • Estimarea cheltuielilor indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;

    • Prezentarea calculatiei in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;

    • Elaborarea planurilor de cost si a ofertelor;

    • Intocmirea documentelor de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;

    • Intocmirea solicitarilor de clarificari;

    • Intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari;