CONTABIL SEF, Locatie: Craiova

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 25.02.2021
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    ― Minim 3 ani experienta profesionala intr-o pozitie similira;
    ― Studii universitare economice de finante / contabilitate;
    ― Excelente cunostinte ale legislatiei fiscale;
    ― Excelente abilitati ale operarii pachetului MS Office: Word si Excel;
    ― Acreditare CECCAR;
    ― Experienta in lucru cu Fonduri Europene prezinta avantaj;
    ― Buna capacitate de organizare si analiza;
    ― Bune abilitati de comunicare;
    ― Responsabilitate si integritate;
    ― Capacitate de lucru in echipa, implicare, proactivitate;
    ― Capacitatea de prioritizare si respectare a termenelor limita.

    Responsabilitati

    ― Organizarea si tinerea contabilitatii, conform legislatiei în vigoare;
    ― Efectuarea de operatiuni specifice închiderilor contabile lunare;
    ― Acordarea de asistenta în probleme contabile diverse;
    ― Intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii;
    ― Coordonarea si supervizarea tuturor activitatilor contabile/financiare din companie;
    ― Studierea permanenta a legislatiei in domeniul financiar-contabil si aplicarea ei in cadrul firmei;
    ― Controlul si validarea declaratiilor si a altor interactiuni ale societatii cu autoritatile si partenerii;
    ― Analizarea datelor financiare, identificarea tendințelor și a zonelor de risc, economii sau oportunități. Implementarea si mentinerea unei politici de control al costurilor;
    ― Furnizarea de analize si rapoarte catre management si Grup;
    ― Mentinerea relatiei cu autoritatile;
    ― Prognoza si urmarirea fluxurilor de trezorerie pe termen lung si mediu in vederea;
    ― Reprezentarea societatii in cazul controalelor financiare;
    ― Verifica si semneaza seturile de documente pentru banci.

    Alte informatii

    Mentionam ca doar candidatii eligibili vor fi contactati. Multumim pentru interesul acordat!