SPECIALIST PRODUS – DOMENIUL SUPORT APLICATII MONITORIZARE, location: Bucharest
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile SPECIALIST PRODUS – DOMENIUL SUPORT APLICATII MONITORIZARE, location: Bucharest active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.03.2021 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
— Studii superioare/experienta relevanta in domeniul IT;
— Minim 2-3 ani experienta pe o pozitie similara;
— Cunostinte solide de operare PC;
— Cunoasterea limbii engleze (nivel avansat);
— Abilitati de comunicare, de lucru in echipa, spirit analitic, organizatoric si de initiativa.
— Cunoaste toate aplicatiile si aparatele pentru care asigura suportul tehnic, atat din punct de vedere software cat si hardware;
— Mentine permanent legatura cu suportul tehnic extern in vederea obtinerii documentatiei tehnice, de operare sau pentru omologare;
— Studiaza permanent situatia din teren referitoare la nivelul calitativ la care se efectueaza depanarea si intretinerea aplicatiilor si a aparatelor si propune scolarizari atunci cand este cazul;
— Prelucreaza si distribuie catre angajatii Departamentului Service toate informatiile tehnice referitoare la produse;
— Asigura suportul tehnic necesar reprezentantilor Departamentului Service in teren in mod direct sau indirect (prin transmiterea de informatii sau interventii directe in teren);
— Asigura utilizarea eficienta a mijloacelor materiale aflate in dotare;
— Obtine documentatia necesara omologarii aparatelor (daca este cazul);
— Gestioneaza activitati specifice operatiunilor de administrare sisteme de monitorizare printare;
— Monitorizeaza cerintele de suport ale clientilor;
— Monitorizeaza instalarea si mentenanta aplicatiilor colaborand cu furnizorii in acest sens;
— Monitorizeaza intreg sistemul de raportare incidente, califica incidentele, escaladeaza / ofera suport tehnic pentru incidentele ridicate;
— Intocmeste rapoarte;
— Asigura monitorizarea procedurilor de back-up si verifica indeplinirea acestora;
— Activitati de suport pentru sucursale/agentii;
— Participa la procesul de documentare a normelor si metodologiilor specifice domeniului sau de activitate;
— Participa la elaborarea rapoartelor privind stadiul activitatilor, problemele identificate, tendintele inregistrate;
— Sustine scolarizari cu inginerii de service, in vederea pregatirii acestora.
Doar candidatii eligibili vor fi contactati. Multumim pentru interesul acordat!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
I LOVE Tech Bucharest - FREE TICKETS Aplica fara CV | |
Java Software Engineer Specialist Remote | |
IT Application Support Specialist – Digital area Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (282) |
Raporteaza eroarea la