SPECIALIST PRODUS – DOMENIUL SUPORT APLICATII MONITORIZARE, location: Bucharest

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 25.02.2021
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    — Studii superioare/experienta relevanta in domeniul IT;

    — Minim 2-3 ani experienta pe o pozitie similara;

    — Cunostinte solide de operare PC;

    — Cunoasterea limbii engleze (nivel avansat);

    — Abilitati de comunicare, de lucru in echipa, spirit analitic, organizatoric si de initiativa.

    Responsabilitati

    — Cunoaste toate aplicatiile si aparatele pentru care asigura suportul tehnic, atat din punct de vedere software cat si hardware;

    — Mentine permanent legatura cu suportul tehnic extern in vederea obtinerii documentatiei tehnice, de operare sau pentru omologare;

    — Studiaza permanent situatia din teren referitoare la nivelul calitativ la care se efectueaza depanarea si intretinerea aplicatiilor si a aparatelor si propune scolarizari atunci cand este cazul;

    — Prelucreaza si distribuie catre angajatii Departamentului Service toate informatiile tehnice referitoare la produse;

    — Asigura suportul tehnic necesar reprezentantilor Departamentului Service in teren in mod direct sau indirect (prin transmiterea de informatii sau interventii directe in teren);

    — Asigura utilizarea eficienta a mijloacelor materiale aflate in dotare;

    — Obtine documentatia necesara omologarii aparatelor (daca este cazul);

    — Gestioneaza activitati specifice operatiunilor de administrare sisteme de monitorizare printare;

    — Monitorizeaza cerintele de suport ale clientilor;

    — Monitorizeaza instalarea si mentenanta aplicatiilor colaborand cu furnizorii in acest sens;

    — Monitorizeaza intreg sistemul de raportare incidente, califica incidentele, escaladeaza / ofera suport tehnic pentru incidentele ridicate;

    — Intocmeste rapoarte;

    — Asigura monitorizarea procedurilor de back-up si verifica indeplinirea acestora;

    — Activitati de suport pentru sucursale/agentii;

    — Participa la procesul de documentare a normelor si metodologiilor specifice domeniului sau de activitate;

    — Participa la elaborarea rapoartelor privind stadiul activitatilor, problemele identificate, tendintele inregistrate;

    — Sustine scolarizari cu inginerii de service, in vederea pregatirii acestora.

    Alte informatii

    Doar candidatii eligibili vor fi contactati. Multumim pentru interesul acordat!