Telesales Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALIOR BANK active.


Vezi toate job-urile Telesales Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ALIOR BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.

    In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.

    Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti

    Cerinte

    A little about you:
    -Abilitati de negociere si putere de convingere
    -Persoana activa, dispusa sa invete lucruri noi
    -Capacitate de analiza si sinteza;
    -Cunostinte M Office – nivel avansat;

    Responsabilitati

    Day by Day:
    -Contactarea telefonica a clientilor in vederea informarii cu privire la ofertele valabile;
    -Prezentarea caracteristicilor produsului, pachetelor de servicii si a beneficiilor acestora;
    -Negocierea si tratarea obiectiilor in vederea semnarii contractelor;
    -Folosirea corecta a aplicaţiilor interne, astfel încât să se ofere informaţii corecte clienţilor;
    -Atingerea si depasirea obiectivelor de vanzari si a asteptarilor clientilor.