Fixed Assets Coordinator (perioada determinata)

Angajator: Ursus Breweries
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Timisoara
  • Actualizat la: 07.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell și St Stefanus.

    Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.

    Pentru mai multe detalii legate de cariera in Ursus Breweries vizitaţi site-ul nostru de recrutare www.ursusbreweriescariere.ro.

    Cerinte

    • Studii superioare: Studii economice de specialitate;
    • Experienta contabila sau/si mijloace fixe – minim 3 ani;
    • Cunostinte de Excel sau/si SAP;
    • Engleza scris si vorbit nivel mediu;
    • Abilitati de comunicare excelente;
    • Personalitate analitica, dinamica;
    • Proactivitate.

    Responsabilitati

    1. Sa efectueze activitatea financiar-contabila si de controlling cu privire la mijloace fixe si ambalaje:

    - Se asigura ca politicile si procedurile cu impact in contabilitatea mijloacelor fixe sunt actualizate prin consultarea si negocierea cu toate functiunile implicate;
    - Verificarea corectitudinii documentatiei aferente intrarilor si iesirilor de mijloace fixe in investitii in curs si in registrul mijloacelor fixe statutar, de grup si fiscal (Procese verbale de punere in functiune), corectitudinea codurilor si duratelor de viata conform legislatiei statutare si conform politicilor de Grup;
    - Analiza si supervizarea proceselor verbale de punere in functiune a mijloacelor fixe si a inregistrarilor de ambalaje (intrari, iesiri, amortizare) in Registrul de mijloace fixe de grup si statutar si in contabilitate pe baza miscarilor din modulul de stocuri;
    - Verificarea si inregistrarea reevaluarii mijloacelor fixe;
    - Coordonarea procesului de reconciliere a mijloacelor fixe si ambalajelor din registrul mijloacelor fixe cu valorile reale din gestiunea Ursus (depozite si piata) – prin interactiunea cu departamentul de credite, controlorii financiari, furnizorul de servicii si celelalte departamente;
    - Intocmirea de rapoarte si reconcilieri lunare necesare in inchiderea de luna si furnizarea acestora echipei de Group Reporting, Commercial, Operating Finance, precum si rapoarte necesare intocmirii Situatiilor financiare anuale statutare;
    - Pregatirea de rapoarte si informatii atat in zona de evidenta a mijlocelor fixe cat si solicitate ad hoc de management, clientii interni si externi.

    2. Sa organizeze si sa supervizeze efectuarea inventarierii mijloacelor fixe in conformitate cu prevererile legale si politicile interne ale companiei:
    - Furnizarea listelor de inventariere si urmarirea desfasurarii inventarierii in toate locatiile Ursus Breweries;
    - Inregistrarea in contabilitate a rezultalelor inventarierii pe baza documentelor legale in vigoare (PV de inventariere aprobate si semnate conform politicii nivelelor de autoritate).

    3. Sa tina legatura cu clientii interni si externi:

    - Constituie un suport in activitatea celorlalte departamente prin furnizarea de informatii periodice si la cerere cu privire la mijloacele fixe;
    - Asigura furnizarea de informatii si rapoarte pentru echipa de audit intern si extern KPMG precum si pentru organele fiscale (ANAF, autoritati locale);
    - Asigura managementul relatiei cu evaluatorul extern al patrimoniului.

    4. Managementul, dezvoltarea si motivarea echipei de fixed assets.

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor >>