Customer Relationship Advisor IPP - Vodafone Store Blaj

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Relationship Advisor IPP - Vodafone Store Blaj active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Blaj
  • Actualizat la: 16.03.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa pentru care satisfactia clientilor, ultimele descoperiri tehnologice sau lansarile celor mai avansate modele dе telefoane, accesorii sau tablete sunt tot atatea oportunitati dе invatare si dе dezvoltare?​
    Dаca ai raspuns cu DA, аtunci insеamna cа esti pe drumul cel bun pentru а dеveni urmatorul Customеr Relationship Advisor IPP.

    Certificari/competente necesare:
    Diploma Bacalaureat esentiala / Preferabil Diploma studii superioare
    Cunostinte operare pc (Word, Excel, Power Point, Outlook)
    Cunostinte limba engleza nivel conversational
    Preferabil experienta in IT&C, Vanzari/Retail

    Responsabilitati

    Scopul postului: interactioneaza cu clientii, in magazin sau telefonic, cu scopul de a promova serviciile si produsele Vodafone si de a raspunde solicitarilor de suport ale clientilor.

    Reponsabilitati principale:
    Promoveaza activ produsele si serviciile Vodafone si acorda clientului suport si consultanta pentru solicitarile primite;
    Evalueaza fiecare situatie prezentata de client si foloseste tehnici de vanzare consultativa;
    Rezolva solicitarile clientilor si ofera informatii de natura comerciala (oferta, pret, conditii contractuale etc.) si tehnica (caracteristici, retea, service etc.) despre produse si servicii;
    Solicita constant feedback de la client pentru a se asigura ca solutia gasita este cea potrivita pentru client;
    Impartaseste feedback-ul cu managerul direct si cu echipa pentru a imbunatati experienta clientului;
    Administreaza eficient fluxul de clienti din magazin prin: informarea clientilor in privinta timpului de asteptare, oferirea de suport pentru emiterea bonurilor de ordine (unde este cazul), explicarea modului de preluare la biroul unui consultant, indicarea zonelor de asteptare din magazine;
    Efectueaza apeluri, in programul de Telesales sau Call center, in functie de nevoile de business.

    Ce iti oferim:
    Pregatire intensa in sesiuni de training cu durata de 2 saptamani
    Participarea la concursuri si acordarea unor bonusuri care recompenseaza performanta individuala si pe cea de echipa;
    Sustinere si promovare in cariera;
    Telefon de serviciu si abonament nelimitat de voce si date

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Blaj,