Operator introducere, validare si prelucrare date

Angajator: Smithfield România
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 07.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    Compania Smithfield România este prezentă pe piața din România, dezvoltând de-a lungul timpului un model de afacere integrată, de succes, în urma investițiilor de peste 600 milioane USD, realizate până în prezent. În cadrul grupului nostru funcționează în sistem integrat Divizia Ferme (divizia creștere porcine), Divizia Carne Proaspătă și Divizia Mezeluri (Elit și Maier Com).
    Furnizăm zilnic produse din carne, proaspete și sănătoase, milioanelor de consumatori, având un impact pozitiv asupra comunităților în care trăim și ne desfășurăm activitatea. Producem în sistem integrat carne de porc de cea mai bună calitate, stabilind totodată cele mai înalte standarde de calitate în industria de profil.

    Smithfield România se implică continuu în programe de dezvoltare sustenabile, de impact, în comunitățile din zonele în care ne desfășurăm activitatea și investește în dezvoltarea profesională a celor peste 4000 de angajați din România.
    Smithfield România înseamnă, în primul rând, o echipă profesionistă, implicată 100%. Smithfield România cunoaște importanța unei culturi organizaționale care inspiră. Comunicăm transparent cu angajații și creăm contexte pentru a propune idei și soluții de îmbunătățire continuă, astfel încât să conlucrăm într-un mediu plăcut, sigur și inovativ.

    Prin contribuția tuturor membrilor săi, echipa noastră excelează și susține proiecte de amploare. Suntem în prezent lider de piață în zootehnie și industria alimentară din România.

    Cerinte

    - Persoana organizată și atentă la detalii;
    - Abilități de comunicare;
    - Cunoștințe operare PC (Pachetul Microsoft Office);
    - Persoană focusată pe găsirea unor soluții optime la probleme;
    - Colaborare și cooperare eficientă cu alte persoane.

    Responsabilitati

    - Preia comenzile de necesar al furajului, de la reprezentanții fermelor;
    - Ține evidența comenzilor de furaj;
    - Creează comenzi în programul Anchor și le exportă electronic în programul informatic al FNC-ului;
    - Verifică finalizarea comenzilor și le confirma electronic în programul Anchor;
    - Trimite săptămânal prognoza de furaj pentru FNC PĂDURENI și FNC VINGA pe baza comenzilor primite de la ferme;
    - Trimite zilnic necesarul de curse către responsabilul transport furaj în vederea întocmirii programului de transport;
    - Trimite zilnic necesarul de furaj pentru FNC PĂDURENI respectiv FNC VINGA;
    - Menține și updateaza baza de date din programul Anchor;
    - Redactează un raport săptămanal pentru anumite ferme cu cantitatea și rețeta furajului transportat.