Brand Manager

Angajator: Docte Consulting
Domeniu:
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
    ​Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
    Noi credem in Oameni!
    ​Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
    Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
    Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
    Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!

    Cerinte

    - Absolvent studii de marketing;
    - Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara;
    - Experienta in piata parafarmaceutica/cosmetice – avantaj;
    - Creativitate, dinamism, spirit de initiativa;
    - Capacitate de analiza si sinteza;
    - Abilitati de comunicare si negociere;
    - Responsabilitate si spirit organizatoric;
    - Limba Engleza-nivel avansat;
    - Cunostinte operare PC.

    Responsabilitati

    - Elaboreaza si implementeaza strategia de brand / produs in acord cu competitia de piata, pe 2 dintre brandurile companiei;
    - Urmareste si deruleaza in bune conditii planul de vanzari lunar;
    - Stabileste impreuna cu Directorul de Vanzari strategia de vanzari pe fiecare canal;
    - Verifica saptamanal evolutia fiecarui brand si propune masuri pentru optimizarea vanzarilor;
    - Verifica merchandising - ul la brandurile alocate atat in magazine, cat si in punctele de desfacere ale produselor;
    - Stabilileste si urmareste mentinerea unui stoc optim pe fiecare produs.
    - Analizeaza oportunitatile din piata si identifica proiectele de succes pentru portofoliul / brandurile alocate;
    - Observare competitie directa (compozitie, preturi, calitate), in vederea propunerii de concepte si lansarii de produse noi, in acord cu strategia companiei;
    - Se implica in elaborarea materialelor necesare in prezentarile de produse (congrese, targuri, expozitii);
    - Sustine brandurile gestionate prin activitati specifice (promotii, oferte speciale);
    - Faciliteaza procesul de comunicare intre partile implicate in proiectele gestionate;
    - Lucreaza in stransa legatura cu echipele de promovare si vanzari pentru implementarea si monitorizarea campaniilor de marketing;
    - Evalueaza periodic concurenta directa pe categoria de produse si dezvolta directii de actiune adecvate.

    Alte informatii

    Locatia: zona Unirea;
    Domeniu de activitate: productie parafarmaceutice si produse cosmetice.