HR Assistant with German
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamland active.Vezi toate job-urile HR Assistant with German active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.04.2021 |
Remote work: | On-site |
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
- Ai studii superioare finalizate, specializarea în domeniul resurselor umane reprezintă un avantaj;
- Ai minim 6 luni experiență într-un rol similar; expriența în aria de HR reprezintă avantaj;
- Cunoști limba engleză la nivel avansat și limba germană la nivel cel puțin mediu (B2);
- Stăpânești foarte bine pachetul MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
- Ai abilități excelente de organizare și ești atent/ă la detalii;
- Ai foarte bune abilități de comunicare și îți place să lucrezi în echipă.
- Vei oferi suport directorului de HR în realizarea sarcinilor administrative, precum planificarea și organizarea întâlnirilor interne și externe, delegațiilor/evenimentelor, etc.;
- Vei pregăti diverse prezentări/rapoarte pentru ședințe/conferințe, atât naționale, cât și internaționale;
- Vei realiza și verifica diverse rapoarte în aria de HR conform solicitărilor primite;
- Vei fi implicat/ă sau vei coordona diverse proiecte din HR și vei fi liantul între departament și organizație;
- Vei avea expunere la activitățile tuturor departamentelor (Recrutare și Employer Branding, Engagement, Learning & Development, HR Services) și vei oferi suport în zona de procese, rapoarte și documentații, inclusiv traduceri (engleză și germană).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HR Generalist with German Aplica fara CV | |
Recruitment Officer with German Aplica fara CV | |
HR Recruitment Assistant with French Hybrid | |
Vezi job-uri similare (51) |
Raporteaza eroarea la