CATEGORY MANAGER, Locatie: Bucuresti

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    — Studii superioare in domeniul tehnic, preferabil inginerie mecanica sau electrica;
    — Minim 5 ani experienta in domeniul achizitiilor, intr-o companie cu profil industrial;
    — Minim 3 ani experienta in domeniul tehnic;
    — Cunostinte foarte bune despre echipamente industriale, servicii de productie si mentenanta industriala;
    — Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere;
    — Orientare catre performanta si imbunatatire continua;
    — Abilitati de organizare si planificare;
    — Competente operare PC: MS Office; SAP (modulul MM) constituie un avantaj;
    — Permis de conducere si disponibilitate pentru deplasari.

    Responsabilitati

    — Participa activ la dezvoltarea si implementarea strategiilor de achizitie pentru categoriile sale de materiale si servicii;
    — Coordoneaza procesul de achizitie pentru categoriile aflate in responsabilitatea sa, identifica furnizorii potriviti pe baze competitive, negociaza contractele de achizitii si urmareste derularea acestora;
    — Gestioneaza procesul de calificare, evaluare si imbunatatire a performantelor furnizorilor, precum si managementul relatiilor cu furnizorii;
    — Asigura aplicarea procedurilor si politicilor de achizitii in aria sa de activitate;
    — Cunoaste foarte bine piata materialelor si serviciilor din categoriile sale;
    — Colaboreaza cu cu clientii interni pe tot parcursul procesului de achizitie pentru a adresa nevoile acestora, precum si cu echipa regionala/globala de achizitii.

    Alte informatii

    Pachet compensations and benefits:

    — Program de lucru flexibil;
    — Premiu anual de performanta;
    — Abonament clinica privata;
    — Pachet flexibil de beneficii;
    — Asigurare de viata.