Specialist SSM

Angajator: Smithfield România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 23.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Compania Smithfield România este prezentă pe piața din România, dezvoltând de-a lungul timpului un model de afacere integrată, de succes, în urma investițiilor de peste 600 milioane USD, realizate până în prezent. În cadrul grupului nostru funcționează în sistem integrat Divizia Ferme (divizia creștere porcine), Divizia Carne Proaspătă și Divizia Mezeluri (Elit și Maier Com).
    Furnizăm zilnic produse din carne, proaspete și sănătoase, milioanelor de consumatori, având un impact pozitiv asupra comunităților în care trăim și ne desfășurăm activitatea. Producem în sistem integrat carne de porc de cea mai bună calitate, stabilind totodată cele mai înalte standarde de calitate în industria de profil.

    Smithfield România se implică continuu în programe de dezvoltare sustenabile, de impact, în comunitățile din zonele în care ne desfășurăm activitatea și investește în dezvoltarea profesională a celor peste 4000 de angajați din România.
    Smithfield România înseamnă, în primul rând, o echipă profesionistă, implicată 100%. Smithfield România cunoaște importanța unei culturi organizaționale care inspiră. Comunicăm transparent cu angajații și creăm contexte pentru a propune idei și soluții de îmbunătățire continuă, astfel încât să conlucrăm într-un mediu plăcut, sigur și inovativ.

    Prin contribuția tuturor membrilor săi, echipa noastră excelează și susține proiecte de amploare. Suntem în prezent lider de piață în zootehnie și industria alimentară din România.

    Cerinte

    Studii superioare-domeniul tehnic;
    Cunoștinte specifice SSM;
    Cunoștinte de legislație generală și specifică SSM;
    Cursuri specifice de aprofundare a legislației privind securitatea și sănătatea în muncă-constituie avantaj;
    Cunoștințe și metode de investigare a accidentelor, noțiuni de bază de medicina muncii, agenți de risc;
    Abilități de instruire a altor persoane în vederea implementării de procese noi și eficientizării proceselor existente;
    Cunoștinte de limba engleză la nivel mediu;
    Experiență minimum 5 ani pe o poziție similară;
    Capacitate de analiză, organizare, atenție la detalii și orientare spre rezultat.

    Responsabilitati

    Elaborează instrucțiuni proprii de aplicare a normelor de securitate și sănătate în muncă, în funcție de particularitățile proceselor de muncă din organizație, de numărul de angajați, de riscurile de accidente și îmbolnăviri profesionale;
    Menține, auditează și îmbunătățeste continuu Sistemul de Management al Sănătății și Securității Ocupaționale; responsabil pentru organizarea și efectuarea auditului intern de sistem, respective de evaluare a conformării cu legislația specifică;
    Elaborează tematici pentru toate fazele de instruire, stabilește periodicitatea adecvată pentru fiecare loc de muncă, asigură informarea și instruirea lucrătorilor în domeniul securității și sănătății în muncă și verificarea cunoașterii și aplicării de către lucrători a informațiilor primite;
    Participă la comunicarea și cercetarea evenimentelor, înregistrarea și evidența accidentelor de muncă și a incidentelor periculoase, semnalarea, cercetarea, declararea și raportarea bolilor profesionale.