Vești bune pentru persoanele interesate să se angajeze la început de an
Controlor financiar/Contabil
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.03.2021 |
IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.
Absolvent studii superioare (profil economic)
Experienta relevanta in domeniul contabilitatii si controlling-ului
Cunostinte de operare CIEL
Cunostinte avansate de Excel
Nivel crescut de autonomie
Capacitate dezvoltata dе planificare si organizare, dorinta dе autodezvoltare si perfectionare;
Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor
Persoana adaptabila, punctuala, responsabila, organizata, atenta la detalii, cu initiative
Intocmeste lunar anexa centralizatoare cu toate costurile, conform contract comercial, ce sta la baza emiterii facturii, asigurandu-se ca sunt integral si corect colectate
Transmite catre departamentul plati, situatia furnizorilor/facturilor pentru care trebuie facute plati conform scadentelor
Intocmeste si verifica declaratiile lunare contabile (100, 112, 300, 390, 394 s.a)
Inregistreaza in contabilitate diverse note contabile, verifica si efectueaza operatiunile de inchidere lunara si anuala a balantelor contabile (inclusiv nota de salarii), specifice departamentului controlling
Efectueaza rapoarte financiare periodice (lunare, trimestriale, semestriale si anuale) solicitate de catre departamentele interne sau clientii externi
Efectueaza extragerea de rapoarte din sistemul de evidenta contabila si prelucrarea datelor in rapoarte specifice
Realizeaza analize si verificari financiare
Realizeaza cost control pe centre de cost
Asigura standarde ridicate in Contabilitate (evidenta pe centre de cost) si raportare, precum si conformitatea cu legislatia locala si internationala
Asigura intretinerea si organizarea datelor financiare in CIEL
Optimizarea proceselor in domeniul financiar contabil
Raporteaza eroarea la