Controlor financiar/Contabil

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 05.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    Absolvent studii superioare (profil economic);
    Experienta relevanta in domeniul contabilitatii si controlling-ului;
    Cunostinte de operare CIEL;
    Cunostinte avansate de Excel;
    Nivel crescut de autonomie;
    Capacitate dezvoltata dе planificare si organizare, dorinta dе autodezvoltare si perfectionare;
    Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor;
    Persoana adaptabila, punctuala, responsabila, organizata, atenta la detalii, cu initiativa.

    Responsabilitati

    Intocmeste lunar anexa centralizatoare cu toate costurile, conform contract comercial, ce sta la baza emiterii facturii, asigurandu-se ca sunt integral si corect colectate;
    Transmite catre departamentul plati, situatia furnizorilor/facturilor pentru care trebuie facute plati conform scadentelor;
    Intocmeste si verifica declaratiile lunare contabile (100, 112, 300, 390, 394 s.a);
    Inregistreaza in contabilitate diverse note contabile, verifica si efectueaza operatiunile de inchidere lunara si anuala a balantelor contabile (inclusiv nota de salarii), specifice departamentului controlling;
    Efectueaza rapoarte financiare periodice (lunare, trimestriale, semestriale si anuale) solicitate de catre departamentele interne sau clientii externi;
    Efectueaza extragerea de rapoarte din sistemul de evidenta contabila si prelucrarea datelor in rapoarte specifice;
    Realizeaza analize si verificari financiare;
    Realizeaza cost control pe centre de cost;
    Asigura standarde ridicate in Contabilitate (evidenta pe centre de cost) si raportare, precum si conformitatea cu legislatia locala si internationala;
    Asigura intretinerea si organizarea datelor financiare in CIEL;
    Optimizeaza procesele in departamentul financiar contabil.