Specialist Raportare - Achizitii

Angajator: Digi | RCS RDS
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.02.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
    Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.



    Cerinte


    Cunoasterea fluxurilor de business ale companiei;
    Abilitati foarte bune de comunicare;
    Cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS Office, in special Excel;
    Cunostinte avansate de utilizare PC (generalitati)
    Cunostinte operare Socrate;

    Responsabilitati

    Realizarea rapoartelor in functie de necesitatile departamentului si la solicitarea superiorului direct;
    Efectuarea de analize a gestiunii stocurilor din depozit si intocmirea de rapoarte specific pentru a se asigura ca acesta este mentinut la un nivel optim;
    Introducerea si actualizarea in baza de date a informatiilor referitoare la stocul de produse;
    Identificarea si analizarea diferentelor de stoc, introducerea tuturor datelor cu privire la achiziiile efectuate (furnizor, preturi, calitate, etc)
    Intocmirea corecta si la timp a rapoartelor statistice periodice si transmiterea lor catre solicitanti;
    Intocmirea si propunerea de noi rapoarte ce ar putea duce la inbunatatirea activitatii;
    Contribuirea la stabilirea proceselor si procedurilor la nivel operational;
    Dobandirea unei bune conoasteri a procedurilor interne si a fluxurilor interdepartamentale si actionarea conform acestora;
    Desfasurarea unei activitati de obtinere a informatiilor relevante si pregatirea documentelor necesare pentru a fi transmise mai departe;
    Pastrarea unor relatii bune de colaborare cu celelalte departamente ale companiei.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Digi | RCS RDS. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Digi | RCS RDS >>