Inginer Calitate - Arad

Angajator: ALTEN Romania
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 08.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    ALTEN Romania, part of the international ALTEN Group - with a unique position as Leader in IT & Engineering Consulting, provides support for its clients’ development strategies in the fields of innovation, R&D and IT systems since 1996. The company comprises 2 divisions specialized on its core capabilities: ENGINEERING and IT. These two divisions are: ALTEN TECHNO and ALTEN KEPLER.

    Cerinte


    •Experienta de 3-5 ani in ingineria tehnica de calitate;
    •Cunostinte despre sistemele calitatii, metodele de fabricarea conform Lean, ISO 9001, Six Sigma, Kaizen;
    •Experienta de lucru cu Pachetul Microsoft Office;
    •Abilitati de comunica, organizare a activitatilor, de rezolvare a problemelor sesizate.

    Responsabilitati

    •Cercetarea, recomandarea si implementarea imbunatatirilor in proces care au ca rezultat satisfactia clientului si reducerea costurilor de calitate;
    •Lucreaza interfunctional si instruieste tot personalul fabricii pentru a atinge obiectivele sus mentionate;
    •Gestionarea aspectelor de calitate ale proceselor, in conformitate cu standardele industriale relevante si cu cerintele sistemului de calitate;
    •Utilizarea abordarii APQP/PPAP, pentru a asigura trecerea fara intreruperi in timpul transferului de productie (FMEA, planul de control, supravegherea productiei pilot, masurarea R & R (repetabilitatii & reproductibilitatii);
    •Identificarea oportunitatilor si implementarea imbunatatirilor de proces;
    •Comunicarea cu personalul fabricii si echipa de transfer al productiei, pentru a se asigura ca este furnizat suportul corespunzator functiilor de fabricatie si de asigurare a calitatii si obiectivelor de asigurare a calitatii;
    •Luarea masurilor corective pentru identificarea nonconformitatii (i.e. furnizor, procesul intern, OQL sau client) ca membru al echipei 8D;
    •Imbunatatirea continua a performantelor furnizorilor, prin asigurarea unei comunicari deschise si rezolvarea problemelor in mod eficient si in timpul cel mai scurt;
    •Mentinerea, analiza si raportarea indicatotilor de performanta legati de calitate.