KEY ACCOUNT EXECUTIVE

Angajator: MASPEX ROMANIA
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 05.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    MASPEX ROMANIA is one of the leaders of different Romanian segments market. Maspex Romania is a subsidiary of Maspex Wadowice Group from Poland, one of the largest food companies in central and Eastern Europe. Romania represents the second largest market after Poland, both in terms of fiscal value and investments made, but also of purchasing power. The Maspex Group has entered on Romanian market in 1996, and in present is one of the greatest polish investors from Romania. Maspex is a front runner with products like: Tedi, Tymbark nectars and fruit juices, La Festa hot chocolate and cappuccino, Ekland instant tea, Coffeeta coffee creamer, Salatini crackers and brezels and now with natural mineral water. Maspex Romania guarantees a permanent development on FMCG market and also the job security of his employees.

    Cerinte

    - Experienta relevanta in vanzari, pe Modern Trade, de preferinta pe segmentul de FMCG(reprezinta avantaj)
    - Absolvent studii superioare
    - Persoana dinamica, cu abilitati dezvoltate de comunicare, prezentare, negociere, planificare, monitorizare si organizare
    - Capacitate de a evalua şi a lua decizii, capacitate de a lucra cu oamenii, claritate şi coerenţa in exprimare, punctualitate, corectitudine si responsabilitate
    - Cunostinte avansate Microsoft Office
    - Limba engleza - nivel avansat
    - Permis de conducere categoria B

    Responsabilitati

    - Coordoneaza si monitorizeaza activitatea de mercantizare a produselor pe raft pentru a avea un grad de umplere maxim si o expunere optima
    - Este responsabil de realizarea obiectivelor de performanta in clientii alocati de tip Key Account
    - Viziteaza zilnic clientii de pe ruta stabilita, promoveaza oferta si negociaza comenzi
    - Asigura respectarea standardului de prezenta pentru produsele companiei
    - Implementeaza actiunile promotionale de promovare
    -Ofera clientilor informatii despre produse, promoveaza produsele in vederea vanzarii
    - Asigura monitorizarea si cercetarea permanenta a pietei
    - Intocmeste periodic rapoarte si statistici de vanzare.