Consultant Payroll

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Resource Management Services, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare. Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA HR in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA HR desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA HR care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare. Datele cu caracter personal vor fi utilizate exclusiv pentru scopul mentionat, in conditii de securitate si confidentialitate. Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA HR este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.

    Cerinte

    Cautam un coleg pentru echipa de Payroll a BIA – BIA Human Resource Management Services, companie aflata in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania.

    Locatie: Bucuresti (zona Baneasa).

    Cerinte:
    - Experienta anterioara Payroll minim 3 ani;
    - Foarte bune cunostinte de legislatia muncii si legislatie fiscala legata de payroll;
    - Experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de payroll (SAL – reprezinta avantaj);
    - Cunostinte Excel la nivel avansat;
    - Limba engleza la nivel avansat;
    - Studii superioare finalizate;
    - Foarte bune abilitati de comunicare;
    - Puternica orientare spre client, disponibilitate de a raspunde solicitarilor clientilor intr-o maniera profesionista;
    - Atitudine proactiva, orientata spre rezolvarea problemelor;
    - Capacitatea de a lucra cu termene stricte;
    - Atentie la detalii;

    Responsabilitati

    - Gestionarea solicitarilor clientilor intr-un mod profesionist;
    - Preluarea si verificarea datelor primare primite de la clienti;
    - Intocmirea, verificarea si transmiterea statelor de plata si a declaratiilor lunare catre clienti si autoritati;
    - Intocmirea, verificarea si depunerea fiselor fiscale;
    - Administrarea bazelor de date ale clientilor asignati;
    - Gestionarea acordarii tichetelor de masa;
    - Raportarea situatiile statistice;
    - Pregatirea bazelor de date pentru clientii noi si efectuarea importului acestora in sistem;

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Vei avea oportunitatea de a lucra in cadrul unei echipe dinamice, consultative;
    - Vei avea ocazia sa inveti si sa iti diversifici cunostintele profesionale;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BIA Human Resource Management Services. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BIA Human Resource Management Services >>