IT Helpdesk - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.


Vezi toate job-urile IT Helpdesk - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.03.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.

    #FriendsWorkingTogether

    Cerinte

    Experienta anterioara in domeniul IT si/sau HelpDesk constituie un avantaj
    Cunostinte in instalare/administrare . windows, windows, windows 10
    Cunostinte de baza despre retele;
    Disponibilitate pentru lucru in ture de noapte si weekend
    Limba engleza fluent

    Responsabilitati

    • asigurarea de asistenta tehnica la nivel LAN/PC/ echipament IT, precum si la nivel de aplicatii a utilizatorilor;

    • instalarea / reinstalarea / configurare de . precum si de software de aplicatie specific proiectelor;

    • documentarea/inregistrarea fiecarui incident in care este implicat se va face respectand procedura de ‘incident reporting’, astfel incat acesta sa poata fi urmarit sau pentru a se gasi si implementa in cel mai scurt timp o solutie finala pentru cazurile in care solutia gasita a fost una temporara;

    • suport pentru utilizatori privind modul de folosire a echipamentelor/aplicatiilor/resurselor la care au acces;

    • lucreaza in echipa: deptartamentul IT, TL(responsabil de proiect) pentru a identifica/implementa proceduri care sa aduca un plus in ceea ce priveste securitatea/folosirea echipamentelor (pc, adaptor de voce) si/sau aplicatiilor la care au acces utilizatorii;

    Alte informatii

    CGS este o companie americana de outsourcing, care detine unul dintre cele mai mari centre de suport de pe piata din Romania. CGS se afla in primele 15 cele mai bune companii din lume din domeniul sau de activitate. In acelasi timp, portofoliul nostru de clienti include companii din Top Forbes, precum si firme europene de top.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (26)