Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
IT Helpdesk - Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.Vezi toate job-urile IT Helpdesk - Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Computer Generated Solutions Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.03.2021 |
Remote work: | On-site |
Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.
#FriendsWorkingTogether
Experienta anterioara in domeniul IT si/sau HelpDesk constituie un avantaj
Cunostinte in instalare/administrare . windows, windows, windows 10
Cunostinte de baza despre retele;
Disponibilitate pentru lucru in ture de noapte si weekend
Limba engleza fluent
• asigurarea de asistenta tehnica la nivel LAN/PC/ echipament IT, precum si la nivel de aplicatii a utilizatorilor;
• instalarea / reinstalarea / configurare de . precum si de software de aplicatie specific proiectelor;
• documentarea/inregistrarea fiecarui incident in care este implicat se va face respectand procedura de ‘incident reporting’, astfel incat acesta sa poata fi urmarit sau pentru a se gasi si implementa in cel mai scurt timp o solutie finala pentru cazurile in care solutia gasita a fost una temporara;
• suport pentru utilizatori privind modul de folosire a echipamentelor/aplicatiilor/resurselor la care au acces;
• lucreaza in echipa: deptartamentul IT, TL(responsabil de proiect) pentru a identifica/implementa proceduri care sa aduca un plus in ceea ce priveste securitatea/folosirea echipamentelor (pc, adaptor de voce) si/sau aplicatiilor la care au acces utilizatorii;
CGS este o companie americana de outsourcing, care detine unul dintre cele mai mari centre de suport de pe piata din Romania. CGS se afla in primele 15 cele mai bune companii din lume din domeniul sau de activitate. In acelasi timp, portofoliul nostru de clienti include companii din Top Forbes, precum si firme europene de top.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Client Advisor with Spanish - Bucuresti Aplica fara CV | |
Tech Support Tier 1 - Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (26) |
Raporteaza eroarea la