Key Account Executive - Dorna Lactate

Angajator: Lactalis Group
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Grupul Lactalis ocupa primul loc în lume în industria lactatelor, fiind cel mai mare producător de lactate și de brânzeturi din Europa și având cea mai mare colectare de lapte din această regiune. Experiența sa de peste 80 de ani este susținută de un profesionalism dovedit prin portofoliul larg de produse, adaptate la așteptările consumatorilor din întreaga lume. Grupul are peste 80,000 de angajați și deține mai mult de 230 de fabrici în 43 de țări. Având sediul central în Laval, vestul Franței, compania a avut în 2015 vânzări de 17 miliarde de dolari.

    În România, Grupul Lactalis este liderul pieței lactatelor din România. Operam în România prin 4 organizații: Albalact, Dorna Lactate, Parmalat România și Covalact, implicate în prezent într-un proces de integrare la nivel de țară. Avem peste 2500 de angajați care lucrează în toată țara pentru un portofoliu impresionant de mărci cunoscute în 7 fabrici și o structură de depozitare și distribuție dezvoltată în toată țara.

    Cerinte

    - Minimum 2 ani intr-o pozitie similara;
    - Cunoasterea pietei de lactate reprezinta un avantaj;
    - Bune abilitati de comunicare;
    - Abilitati de analiza si planificare;
    - Identifica usor si intelege nevoile si dorintele clientilor;
    - Personalitate puternica, valori stabile, dornic sa invete lucruri noi;
    - Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;
    - Permis de conducere categ. B de minim 2 ani.

    Responsabilitati

    - Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
    - Administrarea portofoliului de clienti;
    - Redacteaza rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri;
    - Efectueaza vizite la toti clientii din ruta zilnica si respecta « Pasii vizitei »;
    - Urmareste asigurarea celor mai bune servicii clientului, legate de livrarea marfii, rezolvarea plangerilor sau sesizarilor clientilor, in cazul in care acestea sunt de competenta sa si sa comunice sefilor ierarhici pe cele ce ii depasesc competenta;
    - Se asigura ca mercantizarea este corecta si conforma cu standardele companiei, materialele de reclama si display-urile sunt amplasate si intretinute corespunzator, spatiile de racire sunt curate;
    - Respecta prevederile legale si regulamentele companiei referitoare la documentele cu regim special;
    - Implementeaza campaniile promotionale autorizate de conducerea companiei;
    - Completeaza documente si rapoarte de activitate zilnice, saptamanale si orice tip de raport cerut de catre superiorii sai.