Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Office administartion
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad România active.Vezi toate job-urile Office administartion active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.05.2021 |
Remote work: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
- persoana atenta la detalii
- persoana organizata
- persoana receptiva
- Aranjeaza documentele si le indosariaza
- Mentine relatia cu curieratul
- Intocmeste diverse situatii in excel
- Verifica facturile la sfasitul lunii
- Introduce facturi in sistem
- Factureaza conform contractelor sau devizelor primite
- Tine evidenta garantiilor
- Tine evidenta contractelor cu clientii
Program 07:30- 26:00, L-V
Salariul net: 2400 lei
Nu se cere experienta
Locatie: Sector 3
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Junior Back Office with German BUCURESTI, Iasi, | |
Back office cu limba Germana - Junior Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (214) |
Raporteaza eroarea la