Key Account Manager - București

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    • Studii superioare finalizate;
    • Cunostinte solide de limba engleza (scris, citit, vorbit);
    • Experienta minima de 3 ani in domeniul vanzarilor; (experiență în domeniul farmaceutic constituie un avantaj);
    • Foarte bune abilitati de comunicare, planificare si organizare;
    • Excelente abilitati privind construirea de relații;
    • Focus pe colaborarea cu clientii;

    Responsabilitati

    • Realizeaza si implementeaza planul de afaceri pentru clientii de tip Key Account, prin participarea la negocieri cu acestia si urmareste indeplinirea planului, prin atingerea obiectivelor de vanzare si profit;
    • Monitorizeaza si analizeaza situatia achizitiilor precum si pe cea financiara a fiecarui client;
    • Coordoneaza activitatea comerciala cu partenerii din portofoliului stabilit de catre superiorul direct;
    • Promoveaza oferta comerciala si ofertele speciale catre clientii din portofoliu;
    • Este responsabil de atingerea planului de vanzari si de profit in functie de obiectivele individuale stabilite pentru grupul de clienti KA;
    • Monitorizarea derularea contractelor cu partenerii alocati;
    • Obtine si raporteaza informatii cu privire la concurenta, pe care le foloseste in activitatea curenta;
    • Dezvolta business-ul cu clientii din portofoliu si adauga clienti noi in portofoliu.

    Alte informatii

    • Pachet salarial atractiv;
    • Training-uri pentru dezvoltarea abilitatilor profesionale necesare pozitiei;
    • Oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica;
    • Laptop + Telefon mobil;
    Sediul companiei este în București, Blv. Theodor Pallady.