Inginer instalare si service utilaje tehnice

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Craiova
  • Sibiu
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 23.04.2021
    Cerinte

    - Studiile medii sau superioare (tehnice – avantaj)
    - Experiența anterioară in interventie de utilaje (service, instalare) sau operare de utilaje; experienta in industria mobilei – avantaj, dar candidatii pot veni si din alte industrii de productie /prelucrare a altor materiale (de ex: metal, plastic)
    - Cunoștințe PC
    - Permis de conducere categoria B (obligatoriu)
    - Cunostinte solide atât pe partea electrică, cât și pe partea mecanică
    - Creativitate și inițiativă
    - Orientare către rezultat și capacitate foarte bună de rezolvare a problemelor
    - Înțelegerea importanței clientului
    - Capacitate deosebită de convingere și comunicare
    - Onestitate, bun simț, etică
    - Limba Engleza sau italiana sunt utile, dar nu obligatorii

    Responsabilitati

    Responsabil cu activitățile de instalare, reparații și întreținere ale echipamentelor pentru prelucrarea lemnului:

    - Instalează echipamentele vândute și instruiește reprezentantul clientului privind utilizarea și întreținerea acestora, in zona desemnata de judete
    - Asigură diagnosticarea și reparatia echipamentelor defecte, întocmește necesarul de piese de schimb și comandă către departamentul de asistență after-sales a necesarului de piese de schimb pentru fiecare tip de echipament vândut.
    - Asigură asistența tehnică fie prin telefon, fie online, fie prin vizite la clienții care au solicitat acest lucru.
    - Execută lucrări de întreținere pe baza de contract de service și vizite de mentenanță preventivă.
    - Menține relația cu clienții existenți în vederea asigurării exploatării echipamentelor conform standardelor impuse de producător.
    - Furnizează informații despre situația lucrărilor și a problemelor apărute de pe teren prin înregistrarea acestora în programul intern de centralizare a interventiilor (CRM) și/ sau comunicarea acestora coordonatorului departamentului service.
    - Înregistrează în sistemul de administrare intern – CRM – informatiile legate de fiecare interventie.
    - Întocmește de rapoarte specifice pentru asistență tehnică, cheltuieli individuale, deconturi etc.

    Alte informatii

    Oferta
    - Portofoliu de produse de calitate premium
    - Salariu atractiv, sistem de bonusare la instalare/interventie service
    - Bonus de Paste, de Craciun
    - Autoturism firma, diurna si cazare pentru delegatii
    - Telefon mobil
    - Training-uri de specialitate