Customer Standards Coordinator (Iasi)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vitesco Technologies active.


Vezi toate job-urile Customer Standards Coordinator (Iasi) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Vitesco Technologies
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 06.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vitesco Technologies dezvoltă tehnologii inovatoare, eficiente, pentru toate tipurile de vehicule, cu focus pe cele hibride și electrice. Portofoliul nostru include soluții de electrificare de 48 de volți, acționări electrice și echipamente electronice pentru vehicule hibride și electrice. De asemenea, gama de produse conține unități electronice de control, senzori și actuatori, precum și soluții pentru post-tratament de evacuare.

    Soluțiile noastre mențin fluxul durabil și eficient de resurse umane, bunuri și servicii. Ne desfășurăm activitatea având la bază un angajament clar: reducerea emisiilor de CO2. Prin soluțiile noastre modelăm viitorul mobilității curate și totodată ne îndeplinim responsabilitatea socială față de societate, demonstrăm că suntem un partener de încredere pentru clienți și o alegere înțeleaptă pentru investitori.

    Produsele și serviciile se schimbă și noi modele de afaceri apar la fiecare 24 de ore, peste tot în lume. Noi suntem atenți la aceste evoluții pentru a determina și conduce simultan schimbarea și a inova ziua de mâine. Împărtășim pasiunea noastră pentru tehnologie și mobilitate cu colegii noștri din întreaga lume. Ne încurajăm angajații să își creeze noi perspective, să cunoască alte domenii funcționale și alte culturi. Vitesco Technologies îi susține pe parcursul călătoriei cu programe de dezvoltare. Așa profităm de oportunitățile care ne apar în cale – folosindu-ne de cunoștințele noastre pentru a dezvolta mobilitatea durabilă a viitorului.

    Cerinte

    > Academic Degree preferably in Communications, Research, Economics, Business Informatics, Computer Science or equivalent;
    > Experience in Communication, Research, Sales or Marketing would be an asset;
    > Confident handling of MS Office;
    > Collaboration in international teams;
    > Fluent Business English language skills (both written and spoken);
    > Strong communication skills - presentation, written and verbal.

    Responsabilitati

    As a Customer Standards Coordinator you will be in charge of:
    > Being part of our international Sales and Contract Management Team;
    > Monitoring of customer standards at various customer portals;
    > Explore possibilities to search customer portals via smart solutions;
    > Provide customer standards in LeO+ and initiate review workflow via suitable functional experts;
    > Identification/Build a network of functional experts to assess the content of customer standards;
    > Update of customer standards meta data;
    > Reporting new customer standards regularly and distribution in various communication channels;
    > License management (e.g. GM, Ford) of customer standards;
    > Provide trainings (online, virtual classrooms) and create learning material (user manuals, movies);
    > Mutual Substitute in the local “Service Center Sales” team.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Iasi,

    BUCURESTI, Iasi,