Customer Standards Coordinator (Iasi)

Angajator: Vitesco Technologies
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 06.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    În anul 2019, Divizia Powertrain Continental a devenit Vitesco Technologies. Compania Vitesco Technologies reunește întregul spectru de expertiză tehnologică Continental Drivetrain. Misiunea companiei este de a dezvolta tehnologii inovatoare și soluții eficiente de electrificare pentru toate tipurile de vehicule. Portofoliul nostru include soluții de electrificare de 48 de volți, acționări electrice și echipamente electronice pentru vehicule hibride și electrice. De asemenea, gama de produse conține unități electronice de control, senzori și actuatori, precum și soluții pentru post-tratament de evacuare.



    VIZIUNEA NOASTRĂ
    ELECTRIFICARE. EMOȚIE. PRETUTINDENI.

    Electrified.
    Țelul nostru: Pavăm drumul pentru o mobilitate curată prin sistemele noastre de electrificare.

    Emotion.
    Atitudinea noastră: Dezvoltăm soluții inteligente și de încredere pentru a susține mobilitatea curată.

    Everywhere.
    Arena noastră: Noi facem mobilitatea electrică posibilă oriunde în lume – pentru fiecare piață, pentru fiecare structură și pentru fiecare persoană.

    Soluțiile noastre mențin fluxul durabil și eficient de resurse umane, bunuri și servicii. Ne desfășurăm activitatea având la bază un angajament clar: reducerea emisiilor de CO2. Prin soluțiile noastre modelăm viitorul mobilității curate și totodată ne îndeplinim responsabilitatea socială față de societate, demonstrăm că suntem un partener de încredere pentru clienți și o alegere înțeleaptă pentru investitori.

    Cerinte

    > Academic Degree preferably in Communications, Research, Economics, Business Informatics, Computer Science or equivalent;
    > Experience in Communication, Research, Sales or Marketing would be an asset;
    > Confident handling of MS Office;
    > Collaboration in international teams;
    > Fluent Business English language skills (both written and spoken);
    > Strong communication skills - presentation, written and verbal.

    Responsabilitati

    As a Customer Standards Coordinator you will be in charge of:
    > Being part of our international Sales and Contract Management Team;
    > Monitoring of customer standards at various customer portals;
    > Explore possibilities to search customer portals via smart solutions;
    > Provide customer standards in LeO+ and initiate review workflow via suitable functional experts;
    > Identification/Build a network of functional experts to assess the content of customer standards;
    > Update of customer standards meta data;
    > Reporting new customer standards regularly and distribution in various communication channels;
    > License management (e.g. GM, Ford) of customer standards;
    > Provide trainings (online, virtual classrooms) and create learning material (user manuals, movies);
    > Mutual Substitute in the local “Service Center Sales” team.