Ghid de utilizare a platformei MyConnector la evenimentul Finance Recruitment Day
Customer Standards Coordinator (Iasi)
Angajator: | Vitesco Technologies |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.03.2021 |
În anul 2019, Divizia Powertrain Continental a devenit Vitesco Technologies. Compania Vitesco Technologies reunește întregul spectru de expertiză tehnologică Continental Drivetrain. Misiunea companiei este de a dezvolta tehnologii inovatoare și soluții eficiente de electrificare pentru toate tipurile de vehicule. Portofoliul nostru include soluții de electrificare de 48 de volți, acționări electrice și echipamente electronice pentru vehicule hibride și electrice. De asemenea, gama de produse conține unități electronice de control, senzori și actuatori, precum și soluții pentru post-tratament de evacuare.
VIZIUNEA NOASTRĂ
ELECTRIFICARE. EMOȚIE. PRETUTINDENI.
Electrified.
Țelul nostru: Pavăm drumul pentru o mobilitate curată prin sistemele noastre de electrificare.
Emotion.
Atitudinea noastră: Dezvoltăm soluții inteligente și de încredere pentru a susține mobilitatea curată.
Everywhere.
Arena noastră: Noi facem mobilitatea electrică posibilă oriunde în lume – pentru fiecare piață, pentru fiecare structură și pentru fiecare persoană.
Soluțiile noastre mențin fluxul durabil și eficient de resurse umane, bunuri și servicii. Ne desfășurăm activitatea având la bază un angajament clar: reducerea emisiilor de CO2. Prin soluțiile noastre modelăm viitorul mobilității curate și totodată ne îndeplinim responsabilitatea socială față de societate, demonstrăm că suntem un partener de încredere pentru clienți și o alegere înțeleaptă pentru investitori.
> Academic Degree preferably in Communications, Research, Economics, Business Informatics, Computer Science or equivalent;
> Experience in Communication, Research, Sales or Marketing would be an asset;
> Confident handling of MS Office;
> Collaboration in international teams;
> Fluent Business English language skills (both written and spoken);
> Strong communication skills - presentation, written and verbal.
As a Customer Standards Coordinator you will be in charge of:
> Being part of our international Sales and Contract Management Team;
> Monitoring of customer standards at various customer portals;
> Explore possibilities to search customer portals via smart solutions;
> Provide customer standards in LeO+ and initiate review workflow via suitable functional experts;
> Identification/Build a network of functional experts to assess the content of customer standards;
> Update of customer standards meta data;
> Reporting new customer standards regularly and distribution in various communication channels;
> License management (e.g. GM, Ford) of customer standards;
> Provide trainings (online, virtual classrooms) and create learning material (user manuals, movies);
> Mutual Substitute in the local “Service Center Sales” team.
Raporteaza eroarea la