Contabil Gestiune Stocuri

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.02.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Cunostinte profesionale:
    - cunostinte solide de contabilitate generala si in special contabilitatea stocurilor
    - cunostinte bune de Excel
    - cunostinte bune de limba Engleza.


    Calitati si aptitudini profesionale:
    - foarte bune abilitati de comunicare
    - abilitati privind lucrul în echipa
    - abilitatea de a lucra cu volume mari de date
    - abilitati analitice.

    Studii:
    - Studii superioare in domeniul economic

    Responsabilitati

    - Colecteaza documentele primare necesare inregistrarii facturilor de stocuri: NIR, aviz, factura fiscala
    - Inregistreaza facturile de stocuri : combustibil, uleiuri, consumabile, piese de schimb si obiecte de inventar
    - Verifica inregistrarile in conturile de cheltuieli care relationeaza cu conturile de stocuri
    - Verifica notele contabile aferente inregistrarilor, efectueaza controlul financiar preventiv pe fiecare factura inregistrata
    - Compensare facturi furnizori: inregistreaza factura storno versus factura initiala
    - Transmite spre codificare stocurile fara cod unic
    - Colecteaza, verifica corectitudinea completarii si inregistrarii bonurilor de consum in contabilitatea de gestiune
    - Inregistreaza bonuri de consum/dari in folosinta pentru gestiunile unde nu avem gestionar/concediu odihna gestionar
    - Efectueaza punctaje de stoc periodice, cu gestionarii
    - Verifica lunar corectitudinea soldurilor conturilor de stocuri reflectate in balanta contabila, reconcilieaza acolo unde este cazul
    - Verifica fisa de magazie cu fisa stoc
    - Comunica catre gestionari diferentele constatate intre evidente contabile si evidenta din fisele de magazie, acordand sprijin pentru reglare
    - Verifica si inregistreaza in contabilitate listele de inventar, diferentele constatate in urma inventarierii
    - Verifica in contabilitatea de gestiune toate documentele referitoare la miscarile de stocuri de marfa : aprovizionari si vanzari
    - Inregistreaza facturile de vanzare piese de schimb, consumabile, motorina, ulei, deseuri, etc pentru firmele din grup
    - Organizeaza arhivarea facturilor emise catre clienti, primite de la Departamentul Achizitii si le preda pentru arhivare la termenele stabilite (conform procedurilor interne );
    - Efectueaza punctaj periodic cu marfa aflata in custodie la terti, contul 351
    - Confirmare sold furnizori marfa
    - Confirmare sold custodii
    - Efectueaza transferuri (intrari/iesiri) dintre custodii si gestiuni pe baza procesului verbal de custodie
    - Inregistreaza facturii de avans marfa
    - Verifica componenta soldurilor conturilor de stocuri
    - Urmareste inchiderea contului de avansuri acordate pentru stocuri
    - Acorda suport gestionarilor de cate ori este nevoie
    - Controleaza gestiuni pe teren
    - Inventar inopinat gestiuni pe teren
    - Identificare cauza minus/plus de inventar
    - Creeaza furnizor in baza de date, verifica date identificare furnizori interni
    - Confirma in ERP inregistarea in contabilitatea de gestiune facturilor de stocuri si a facturilor de achizitii marfuri in scopul revanzarii
    - Pregateste documentatie si situatii la cerere in procesele de audit extern si controalele autoritatilor din Romania;
    - Respecta calendarul de verificare-inchidere conform procedura de inchidere luna
    - Indeplineste orice alte sarcini si atributii care rezulta din RI/ROF, date de seful ierarhic, specifice locului de munca si functiei pe care o indeplineste, conform tuturor normelor in vigoare

    Alte informatii

    Experienta:
    - Minim 4 ani in financiar - contabilitate
    - Experienta de lucru intr-un sistem contabil
    - Experienta de lucru intr-o companie medie sau mare

    Raportare Ierahica

    - Raporteaza Contabilului Sef


    Ne puteti scrie si pe adresa: recrutare[@]abchumancapital.ro