OFFICE MANAGER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Morgan Sol active.


Vezi toate job-urile OFFICE MANAGER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Morgan Sol
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.

    Cerinte

    Ce persoana cautam?

    Sunteti candidatul ideal daca aveti:
    - Studii superioare finalizate;
    - Experienta intr-un post similar de minimum 10 ani;
    - Foarte bune abilitati de comunicare, organizare, planificare;
    - Bune abilitati de culegere, clasificare și interpretare a informatiilor;
    - Sunteti o persoana punctuala si serioasa;
    - Cunostinte operare PC, Outlook, Office (Word, Excel, PowerPoint), navigare Internet.

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faceti?

    In postura de OFFICE MANAGER veti desfasura urmatoarele activitati:
    - Organizarea si coordonarea departamentului administrtiv;
    - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
    - Asigurarea fluxului informational intre societate și clienti/parteneri, precum și intre departamente;
    - Supervizarea procesului de indosarierea și arhivarea corespondenței/contractelor/altor documente primite din partea partenerilor, clientilor, managerilor de departamente;
    - Elaborarea si redactarea documentelor si rapoartelor cerute de management;
    - Pastrarea legăturii cu furnizorii in limita atributiilor date;
    - Transmiterea e-mail-urilor, efectuarea apelurilor telefonice necesare desfasurarii activitatii.



    Alte informatii

    Ce puteti castiga?

    Daca va veti alatura echipei, veti avea de castigat!
    - Pachet salarial in stransa corelatie cu activitatea si implicarea aratata.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Alt oras,

    Vezi job-uri similare (127)