Tool Consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vitesco Technologies active.


Vezi toate job-urile Tool Consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Vitesco Technologies
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 02.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vitesco Technologies dezvoltă tehnologii inovatoare, eficiente, pentru toate tipurile de vehicule, cu focus pe cele hibride și electrice. Portofoliul nostru include soluții de electrificare de 48 de volți, acționări electrice și echipamente electronice pentru vehicule hibride și electrice. De asemenea, gama de produse conține unități electronice de control, senzori și actuatori, precum și soluții pentru post-tratament de evacuare.

    Soluțiile noastre mențin fluxul durabil și eficient de resurse umane, bunuri și servicii. Ne desfășurăm activitatea având la bază un angajament clar: reducerea emisiilor de CO2. Prin soluțiile noastre modelăm viitorul mobilității curate și totodată ne îndeplinim responsabilitatea socială față de societate, demonstrăm că suntem un partener de încredere pentru clienți și o alegere înțeleaptă pentru investitori.

    Produsele și serviciile se schimbă și noi modele de afaceri apar la fiecare 24 de ore, peste tot în lume. Noi suntem atenți la aceste evoluții pentru a determina și conduce simultan schimbarea și a inova ziua de mâine. Împărtășim pasiunea noastră pentru tehnologie și mobilitate cu colegii noștri din întreaga lume. Ne încurajăm angajații să își creeze noi perspective, să cunoască alte domenii funcționale și alte culturi. Vitesco Technologies îi susține pe parcursul călătoriei cu programe de dezvoltare. Așa profităm de oportunitățile care ne apar în cale – folosindu-ne de cunoștințele noastre pentru a dezvolta mobilitatea durabilă a viitorului.

    Cerinte

    • University degree (in Informatics or Economics would be considered a plus)
    • MS Office knowledge: advanced Excel know-how
    • Advanced level of English is mandatory
    • Good communication, analytical, quantitative, problem-solving skills are essential.

    Responsabilitati

    • Support the international Purchasing user community
    • Create business specifications based on business requirements for new applications, functions or enhancements.
    • Define test scenarios and conduction of tests accordingly to approve new applications, functions or enhancements
    • Define and run reports to assure high data quality and availability to support purchasing community
    • Document the enhancements and new features of the current applications landscape
    • Maintenance of training materials for applications and reporting
    • Conduct user trainings (using e.g. web based tools)
    • User management and 2nd level support for existing tools including ticketing system
    • Gather input from internal customers and guarantee communication at all needed levels

    Alte informatii

    What we will offer you:

    ▪ Integration program with trainings and ramp-up plan supported by an assigned mentor;
    ▪ Competitive salaries (based on performance) & benefits;
    ▪ Professional Development Opportunities with both technical and management career paths;
    ▪ Health & Wellness (Private Health and Dental Insurance, Life Insurance, Sport activities etc.);
    ▪ Flexible working program;
    ▪ Stability;
    ▪ International work environment & traveling opportunities.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Iasi, Pascani,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Iasi, Pascani,