Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Legal Office manager / Asistent manager - CAIA - HRH
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile CV Expert Contabil active.Vezi toate job-urile Legal Office manager / Asistent manager - CAIA - HRH active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro |
Angajator: | CV Expert Contabil |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.02.2021 |
Remote work: | On-site |
CV Expert Contabil este o societate de Contabilitate, HR, Consultanta Fiscala si Expertize Extrajudiciare.
Suntem o echipa tanara, flexibila si puternica in fata oricarei provocari.
Credem intr-o dezvoltare corecta si sustenabila, tocmai de aceea nu ne dam batuti.
Portofoliul societatii este in crestete si cuprinde societati din diverse domenii de activitate: Invatamant, Comert cu amanuntul, Arte, Media si socializare, Paza si protectie, IT, Constructii, Avocatura, Transport Intern si International, etc.
Cerințe:
studii superioare finalizate (studii economice / juridice reprezintă un avantaj);
experiență în practica juridică;
persoană responsabilă, disciplinată, dinamică, serioasă, corectă și motivată;
cunoașterea actelor, registrelor și procedurilor specifice activității de natură administrativă și
juridică;
cunoașterea limbii române, fluență și corectitudine în exprimare, atenție distributivă, dicție bună,
simț analitic;
cunoașterea limbii engleze, la nivel juridic;
cunoașterea unei alte limbi străine la nivel intermediar-avansat constituie un avantaj;
abilități de comunicare, analiză și sinteză, orientare spre rezultate, abilități pentru desfășurarea
activității în echipă;
utilizare PC și pachet Microsoft Office la nivel intermediar-avansat;
disponibilitate de deplasare în afara Bucureștiului și / sau în Jud. Ilfov
permis de conducere.
Atribuții:
gestionarea sarcinilor trasate de către avocații coordonatori și împreună cu aceștia;
reprezentarea cabinetului în relația cu autoritățile statului;
redactarea cererilor de chemare în judecată, întampinărilor, răspunsurilor la întampinări, etc;
redactarea documentelor suport pentru operațiuni contabile;
redactarea actelor specifice profesiei;
recepționarea, arhivarea, expedierea corespondenței;
realizarea relației directe cu clienții cabinetului într-un mod amabil și profesionist;
utilizarea platformelor online ale diverselor autorități: ONRC; AEGRM, ANCPI etc.;
aprovizionarea cu materiale specifice necesare desfășurării activității zilnice;
alte sarcini legate de domeniul științelor administrative și juridice, conform solicitărilor avocaților coordonatori.
Ce îți oferim:
mediu de lucru plăcut;
îndrumare profesională;
posibilitatea de a pune în practică cunoștințele acumulate;
posibilitatea de a lucra în cadrul unei echipe experimentate;
pachet salarial adaptat nivelului de complexitate al activităţii asumate.
Suntem un cabinet de avocați care asistă și reprezintă clienți români și străini în următoarele domenii de practică: drept societar, fiscal, bancar, comercial, dreptul muncii și asigurări sociale, dreptul aviației, drept contencios-administrativ, conformare la dispozițiile privind protecția datelor cu caracter personal, de peste 10 ani.
Misiunea noastră este de a oferi și de a asigura clienților nostri asistență juridică întemeiată pe strategii eficiente, loialitate și profesionalism.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Construction Contract Manager - FIDIC BUCURESTI, Constanta, Timisoara, Job national | |
Contract Manager BUCURESTI, | |
Legal Adviser / Lawyer (junior position) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (21) |
Raporteaza eroarea la