Legal Office manager / Asistent manager - CAIA - HRH

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CV Expert Contabil active.


Vezi toate job-urile Legal Office manager / Asistent manager - CAIA - HRH active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: CV Expert Contabil
Domeniu:
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.02.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    CV Expert Contabil este o societate de Contabilitate, HR, Consultanta Fiscala si Expertize Extrajudiciare.
    Suntem o echipa tanara, flexibila si puternica in fata oricarei provocari.
    Credem intr-o dezvoltare corecta si sustenabila, tocmai de aceea nu ne dam batuti.
    Portofoliul societatii este in crestete si cuprinde societati din diverse domenii de activitate: Invatamant, Comert cu amanuntul, Arte, Media si socializare, Paza si protectie, IT, Constructii, Avocatura, Transport Intern si International, etc.

    Cerinte

    Cerințe:
     studii superioare finalizate (studii economice / juridice reprezintă un avantaj);
     experiență în practica juridică;
     persoană responsabilă, disciplinată, dinamică, serioasă, corectă și motivată;
     cunoașterea actelor, registrelor și procedurilor specifice activității de natură administrativă și
    juridică;
     cunoașterea limbii române, fluență și corectitudine în exprimare, atenție distributivă, dicție bună,
    simț analitic;
     cunoașterea limbii engleze, la nivel juridic;
     cunoașterea unei alte limbi străine la nivel intermediar-avansat constituie un avantaj;
     abilități de comunicare, analiză și sinteză, orientare spre rezultate, abilități pentru desfășurarea
    activității în echipă;
     utilizare PC și pachet Microsoft Office la nivel intermediar-avansat;
     disponibilitate de deplasare în afara Bucureștiului și / sau în Jud. Ilfov
     permis de conducere.

    Responsabilitati

    Atribuții:
     gestionarea sarcinilor trasate de către avocații coordonatori și împreună cu aceștia;
     reprezentarea cabinetului în relația cu autoritățile statului;
     redactarea cererilor de chemare în judecată, întampinărilor, răspunsurilor la întampinări, etc;
     redactarea documentelor suport pentru operațiuni contabile;
     redactarea actelor specifice profesiei;
     recepționarea, arhivarea, expedierea corespondenței;
     realizarea relației directe cu clienții cabinetului într-un mod amabil și profesionist;
     utilizarea platformelor online ale diverselor autorități: ONRC; AEGRM, ANCPI etc.;
     aprovizionarea cu materiale specifice necesare desfășurării activității zilnice;
     alte sarcini legate de domeniul științelor administrative și juridice, conform solicitărilor avocaților coordonatori.

    Alte informatii

    Ce îți oferim:
     mediu de lucru plăcut;
     îndrumare profesională;
     posibilitatea de a pune în practică cunoștințele acumulate;
     posibilitatea de a lucra în cadrul unei echipe experimentate;
     pachet salarial adaptat nivelului de complexitate al activităţii asumate.

    Suntem un cabinet de avocați care asistă și reprezintă clienți români și străini în următoarele domenii de practică: drept societar, fiscal, bancar, comercial, dreptul muncii și asigurări sociale, dreptul aviației, drept contencios-administrativ, conformare la dispozițiile privind protecția datelor cu caracter personal, de peste 10 ani.
    Misiunea noastră este de a oferi și de a asigura clienților nostri asistență juridică întemeiată pe strategii eficiente, loialitate și profesionalism.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Constanta, Timisoara, Job national

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (21)