Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Suport IT aplicații
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile StarTech Team active.Vezi toate job-urile Suport IT aplicații active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | StarTech Team |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.02.2021 |
Remote work: | On-site |
Cerinte
Experiență minim 2 (doi) ani în instalarea, administrarea, depanarea și acordarea de asistență pentru sisteme Windows, Linux / UNIX (orice flavor) și / sau sisteme de baze de date profesionale și / sau aplicații critice.
Experiență minim 2 (doi) ani în instalarea, administrarea, depanarea și acordarea de asistență pentru baze de date Oracle sau Microsoft SQL.
Experiență în configurarea rețelelor de calculatoare.
Capacitatea de a înțelege, documenta și explica fluxuri și concepte complexe.
Dorința și capacitatea de a învăța și explora idei și concepte noi.
Capacitatea foarte bună de analiză, depanare și rezolvare de probleme
Abilități practice de planificare și organizare în scopul realizării de activități în paralel (multi-tasking).
Cunoștințe sau experiență cu soluții IBM MQ / WebSphere Application Server.
Experiență sau cunoștințe despre Kubernetes, Docker, Tomcat, ActiveMQ, Wildfire, Graylog, Jenkins, etc.
Este apreciată suplimentar experiență de lucru într-un mediu IT multi-site.
Este apreciată suplimentar experiență practică de lucru într-un mediu de producție 24x7.
Aptitudini și abilități
Studii superioare cu profil tehnologia informației, financiar-bancar, economic sau echivalent
Cunoștințe foarte bune de limba engleză (scris, vorbit, citit).
Curios, autonom, motivat de a învăța și aplica noi tehnologii și capabil de a realiza teste avansate pentru determinarea cauzelor problemelor întâmpinate.
Abordare proactivă, analitică și orientată spre soluții.
Calm, metodic și organizat.
Adaptabil la un mediu de lucru ce poate evolua rapid și capacitatea de a lucra în situații ce pot induce o stare de stres și / sau în afara orelor obișnuite de program pentru intervenții asupra unor medii de producție.
Experiența de lucru în mediul bancar este considerată un avantaj.
Atitudine orientată spre ajutorul clientului.
Responsabilități:
Administrarea zilnică a aplicațiilor IT critice ale băncii pentru asigurarea funcționării continue a acestora.
Întreține, monitorizează, configurează și depanează bazele de date utilizate de aplicațiile administrate (cu ajutor de specialitate din partea administratorilor de baze de date, când este cazul).
Furnizează nivelul doi și trei de suport pentru aplicațiile alocate și bazele de date ale acestora.
Configurează, întreține și asigură asistență pentru infrastructura hardware și software (servere, sisteme de comunicație, sisteme de stocare, etc.) ce deservește aplicațiile alocate.
Înțelege, administrează, organizează și documentează fluxurile tehnice și comerciale (de business) asociate cu aplicațiile asignate și bazele de date aferente acestora.
Realizează activități de salvare, restaurare și securitate pentru sistemele și aplicațiile administrate.
Monitorizează și administrează fișierele (backup, jurnale, etc.) pentru aplicațiile și sistemele alocate.
Salvează și restaurează informațiile despre bazele de date conform nevoilor băncii, asigurând o disponibilitate permanentă a informațiilor.
Configurează, administrează și testează periodic soluțiile de recuperare în caz de dezastru pentru infrastructura aferentă aplicațiilor și bazelor de date.
Asigură comunicația cu și între utilizatorii aplicației, primul nivel de suport, administratorii de sistem, administratorii de baze de date și dezvoltatorii software pentru a asigura funcționarea continuă a aplicațiilor.
Dezvoltă și întreține documentația și procedurile de lucru pentru aplicațiile asignate.
Furnizează îndrumare, instruire și coordonare la nivel tehnic în funcție de nevoile Clientului.
Păstrează confidențialitatea datelor și informațiilor procesate, stocate sau accesate precum și a procedurilor și fluxurilor interne ale clientului.
Păstrează un nivel corespunzător de cunoștințe despre ultimele evoluții tehnologice, echipamente și / sau sisteme.
Vrei sa te inrolezi in echipajul nostru? Esti sigur ca poti inainta cu incredere acolo unde nimeni nu a mai fost inainte? Daca da, te avertizam insa ca procesul de inrolare nu este simplu, deci pregateste-te pentru cea mai mare provocare catre o cariera in care sa avansezi cu viteza de 10 warp!
Inainte de a trimite intentia ta de a deveni stelar, asigura-te ca iti asumi valorile, misiunea continua si viziunea indrazneata dupa care se ghideaza toti membrii echipajului nostru vizitand site-ul nostru.
Vom analiza cu un ochi rece de klingonian CV-ul tau si, daca totul se incadreaza in cerintele pozitiei la care aspiri, te vom teleporta la bordul navetei pentru urmatoarele provocari.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Biolog/Biochimist/Chimist- Specialist aplicații BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Consultant suport BUCURESTI, | |
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Vezi job-uri similare (19) |
Raporteaza eroarea la