Ghid de utilizare a platformei MyConnector la evenimentul Finance Recruitment Day
Channel Support Admin with Turkish
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile APT Resources Services SRL active.Vezi toate job-urile Channel Support Admin with Turkish active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | APT Resources Services SRL |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.02.2021 |
APT RESOURCES & SERVICES SRL
Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.
Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.
For our client, a well-known leader in personal systems and printing, with a presence in over 95 countries worldwide, we are looking for a Channel Partner Support Admin with Turkish.
Between one and 5 years experience in a similar position;
Good communication skills (both verbal and written)
Fluent in English and in the second language of the job; any other language is a plus;
Ability to organize, process and plan activities to meet the performance criteria required by the job;
Advanced knowledge of Outlook and other email accounts, internet, SAP, Microsoft Office
Customer orientation.
Manages the orders of the support partners from a logistical, administrative and financial point of view;
Processes on time and correctly any request for purchase orders (for example and not limited to BPOs, POs- adhoc, multivendor, quotes, installations);
Follows and takes any action necessary for the smooth running or completion of contracts, invoices and payment approvals;
Investigates the causes of non-reimbursement of values as a result of making repairs and takes action accordingly.
Competitive salary;
Health insurance;
Meal tickets;
Trainings.
Raporteaza eroarea la