Quality Specialist (ISO 13485, 14000, 45001)

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Reprezinta si face legatura intre companie si beneficiar cu privire la problemele legate de controlul calitatii;

    -Exercita controlul calitatii asupra produselor achizitionate, alimentare, nonalimentare si echipamente medicale (dispozitive medicale);

    -Participa si semneaza documentele intocmite la verificarile efectuate in privinta calitatii produselor;

    -Responsabil pentru pregatirea la timp si aducerea la zi a documentatiilor privitoare la controlul calitatii;

    -Responsabil cu implementarea sistemului de management al calitatii, al mediului, al activitatilor cu dispozitive medicale si al sanatatii si securitatii ocupationale;

    -Efectuarea analizelor calitative tehnice in cadrul proiectelor;

    – Intocmirea procedurilor de calitate interne (pentru a asigura trasabilitatea lantului de aprovizionare import, distributie si comercializare);

    – Solutionarea eventualelelor abateri de la standardele de calitate reclamate de clienti;

    -Monitorizarea indicatorilor operationali de performanta;

    – Implementarea sistemului de corectare a erorilor;

    -Informeaza superiorii ierarhici despre eventualele neconformitati de calitate si propune planuri pentru imbunatatire;

    -Participarea la AUDIT anual de supraveghere a certificatelor ISO ale companiei; elaboreaza documentatia necesara extinderii certificarilor de calitate a companiei cu alte standarde de calitate, la cererea companiei;

    -Participa la Audit de certificare pentru standarde noi de calitate, solicitate de companie;

    – Rapiditate in intocmirea documentelor specifice postului analist de calitate;

    -Se subordoneaza Managerului de calitate;

    -Colaboreaza cu alte departamente, respectiv vanzari, marketing, achizitii si economic.

    Responsabilitati

    Asigurarea desfasurarii activitatii firmei in conformitate cu normele legale in privinta documentelelor specifice implementarii sistemului de management al calitatii, in care sunt prezentate politica si obiectivele in domeniul calitatii, in conformitate cu cerintele standardului ISO9001:2015, ISO 14001:2015 Sistem de management de mediu, ISO 13485:2016 managementul calitatii pentru dispozitivele medicale (import, distributie si depozitare dispozitive medicale), OHSAS 18001:2007 – ISO 45001 managementul sanatatii si securitatii ocupationale (risc profesional).

    Alte informatii

    STUDII/TRAINING-URI/CURSURI

    -Studii universitare

    – Cursuri si atestate prevazute de lege pentru implementarea sistemului de management al calitatii.

    CUNOSTINTE LIMBI STRAINE/NIVEL

    – limba engleza – nivel avansat

    ABILITATI

    – abilitatea de a rezolva sarcini cu termene limita;

    – abilitati organizatorice, de relationare si comunicare si orice situatie;

    – acuratete in intocmirea documentelor specifice activitatii.

    Carnet conducere tip B reprezinta un avantaj, nu este obligatoriu



    NIVEL EXPERIENTA

    Minim 3-4 ani experienta in domeniul calitatii

    Orar de lucru 8.30 – 17.00

    DURATA CONTRACT DE MUNCA

    Durata contractului de munca nedeterminata

    Va rugam sa trimiteti cv-ul pe adresa: recrutare[@]abchumancapital.ro