Analist Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Frigoglass active.


Vezi toate job-urile Analist Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Frigoglass
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 26.02.2021
    Scurta descriere a companiei

    Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets.

    Cerinte

    Calificari si experienta necesara:
     Studii superioare in domeniul Resurselor Umane sau Stiinte Economice;
     Minimum 2 ani experienta intr-o pozitie similara;
     Excelente abilitati numerice si analitice;
     Nivel avansat de operare in Microsoft Excel;
     Abilitati de planificare si organizare;
     Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
     Limba engleza – nivel avansat.

    Responsabilitati

    Rolul principal:
    Monitorizeaza si analizeaza date si indicatori specifici activitatii departamentului Resurse Umane si emite diverse rapoarte conform cerintelor departamentului sau echipei de management din fabrica. Se implica activ si asigura suport in diverse proiecte, initiative si activitati specifice departamentului Resurse Umane. Asigura mentinerea corespunzatoare si corectitudinea datelor din sistemul electronic de prezenta a angajatilor.

    Responsabilitati:
     Se asigura ca sistemul electronic de prezenta functioneaza corespunzator, opereaza in sistem si monitorizeaza transferurile interne, inregistreaza diverse documente in sistem (certificate medicale, etc), cu scopul de a elabora la timp si in mod corect pontajele lunare pentru calculul salarial;
     Centralizeaza pontajul lunar pentru toate departamentele conform datelor din sistemul electronic de prezenta si a confirmarilor responsabililor de pontaj din fiecare departament;
     Realizeaza rapoarte pentru calculul si analiza indicatorilor specifici de resurse umane, incluzand, dar fara a limita, date cu privire la orele lucrate si/sau teoretice, numarul de angajati (angajati, plecati, transferati), zilele de concediu sau alte evenimente, absenteism, etc.
     Raspunde de introducerea corecta in sistemul electronic HFM, a datelor referitoare la angajati;
     Se ocupa de comanda si alimentarea lunara a cardurilor de tichete de masa precum si comanda de tichete cadou pentru toti angajatii, conform procedurii interne;
     Gestioneaza si distribuie tichetele de benzina pentru angajati conform procedurii interne si intocmeste rapoartele periodice pentru departamentul Financiar;
     Asigura distribuirea fluturasilor de salariu pe departamente;
     Gestioneaza popririle pe salarii si mentine legatura cu executorii judecatoresti si cu reprezentantii bancilor;
     Mentine relatia cu bancile in scopul de a se asigura ca toti angajatii au carduri de salarii active si totodata monitorizeaza si raporteaza catre banci angajatii activi/plecati;
     Mentine relatia cu clinica medicala pentru eliberarea si distribuirea cardurilor, precum si evidenta angajatilor activi inscrisi la clinica;
     Periodic, pregateste dosarele de recuperare a sumelor platite pentru CM si le transmite catre autoritati.