Operator call center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources Services SRL active.


Vezi toate job-urile Operator call center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.02.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Abilitati de a utilzare al calculatorului (e-mail, pachetul Office);
    Foarte bune abilitati de comunicare;
    Seriozitate, punctualiate si proactivitate;
    Atentie la detalii;
    Minim 6 luni experienta in domeniul relatiilor cu clientii.

    Responsabilitati

    Asigura serviciul de suport clienti pentru solicitarile/sesizarile telefonice ale clientilor si tertilor, asigura rezolvarea acestora sau atunci cand aceasta nu se poate realiza imediat;
    Redirectioneaza solicitarea/sesizarea la persoanele/compartimentele responsabile;
    Promoveaza si vinde produsele si serviciile companiei catre clienti/terti;
    Participa la proiecte pilot de vanzare si/sau testare a anumitor servicii:
    Transmite catre clienti email-uri pentru obtinerea copiilor dupa documente/confirmari activari servicii.

    Alte informatii

    Salariu fix + bonuri de masa de 20 lei/zi lucrata;
    Sanse de promovare;
    Training si cursuri specifice activitatii;
    Un intreg pachet de beneficii.