Specialist salarizare

Angajator: MedLife SA
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    Sunt 24 de ani de când primii noștri pacienți au trecut pragul unei clinici MedLife. Sunt 24 de ani de când sănătatea a devenit pentru noi mai mult decât o profesie, o pasiune. Sunt milioane de pacienți care au apelat la noi în căutarea celor mai bune soluții la nevoile lor medicale, cu încrederea și siguranța că întâlnesc aici oameni capabili, profesioniști pasionați, medici experimentați, personal amabil și un zâmbet care să le șteargă orice urmă de neliniște de pe chip.

    Încrederea pacienților noștri este cea mai importantă resursă a activității noastre, de aceea, de la deschiderea primei noastre clinici, acum 24 de ani, nu am încetat să inovăm, să cunoaștem, să investim în medicii noștri și în echipamentele medicale și să fim prezenți cât mai aproape de pacienții noștri din întreaga țară. 

    Cerinte

    Pentru acest rol ai nevoie de:
    Cunoştinţe de legislaţia muncii şi legislaţia privind salarizarea;
    Experienţă de 2-5 ani într-un post similar;
    Experienta in utilizarea Charisma reprezinta un avantaj;
    Experienta in implementare de soft salarizare reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Implementare soft Charisma si procedura salarizare pentru centrele de cost noi;
    Intocmirea si verificarea pontajelor lunare;
    Colectarea lunara a tuturor documentelor necesare procesarii salariilor;
    Calcul concedii medicale, de odihna, indemnizatii si alte drepturi de natura salariala;
    Intocmirea si verificarea statelor de salarii;
    Evidenta tichetelor de masa, introducerea in sistem, comanda si distribuirea lor;
    Intocmirea si depunerea dosarelor pentru recuperarea sumelor de la FNUASS;
    Implementarea schimbarilor privind legislatia muncii;
    Introducere concedii (medicale, odihna, fara plata);
    Introducere bonusuri, comisioane, popriri;
    Intocmirea fisierului de plati;
    Realizarea declaraţiilor fiscale specifice sferei de activitate;
    Realizarea de rapoarte conform solicitarilor.