Expert achizitii publice, ofertare – instrumente si consumabile medicale

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    - Sa cunoasca legislatia achizitiilor publice pentru produse, servicii si lucrari;
    - rapiditate in intocmirea documentelor de calificare, propunere tehnica si propunere financiara; completare D.U.A.E;
    - verificarea documentelor transmise de clienti pentru indeplinirea cerintelor de clarificare/raspunsurilor la solicitarile de clarificare; comunicare permanenta cu clientii(experienta similara, etc.);
    - elaborarea draft-urilor solicitarilor de clarificari, a cerintelor tehnice minimale obligatorii din caietul de sarcini, pentru produsele ofertate; atentie la postarea documentelor in SICAP, ETC.
    - criteriu de performanta important: abilitatea de a pregati in paralel mai multe licitatii in acelasi timp, aproximativ 3-4 depuneri de oferte/zi.
    - rapiditate in intocmirea documentelor specifice;
    - studii superioare
    - limba engleza – nivel avansat ; limba turca reprezinta un avantaj;
    - cu experienta si cunostinte de legislatie si de lucru cu sistemul SICAP .
    - abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point);
    - abilitatea de a rezolva sarcini cu termene limita;
    - abilitati organizatorice, de relationare si comunicare si orice situatie;
    - acuratete in intocmirea OPIS-uri cu cerintele pentru toate etapele (calificare, tehnica, financiara);
    - Carnet conducere tip B reprezinta un avantaj, nu este obligatoriu
    - Nivel cariera: minim 5 ani experienta in domeniul achizitiilor publice, ofertare in SICAP
    - Orar de lucru 8.30 – 17.00, cu exceptii

    Responsabilitati

    Expert achizitii publice – ofertare pentru operatorii economici participanti la procedurile de achizitii publice din SEAP
    Ofertare pe platforma SEAP (SICAP)