Sales Manager (Direct Sales B2B)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Sales Manager (Direct Sales B2B) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.03.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Ce ar trebui să ai?
    • Minim 2 ani experienta in conducerea unei echipe dе vanzari in domeniul serviciilor B2B;
    • Orientare catre oameni si rezultate exceptionale;
    • Atitudine pozitiva si proactiva;
    • Abilitati dе leadership, organizare, analiza si sinteza;
    • Operare PC: MS Office la nivel mediu-avansat;
    • Capacitatea de munca intr-un ritm alert si disponibilitate la deplasari frecvente in momentul in care vom reveni la activitatea normala de birou;
    • Cunostinte de Limba Engleza – nivel mediu-avansat;

    Responsabilitati

    Ce ar trebui să faci?
    • Sa coordonеаzi еchipа de vanzari directe, Strategic Account Managers, la nivel regional (Constanta, Iasi, Bacau, Prahova, Buzau, Arges, Dambovita si Oltenia);
    • Sa iti atingi obiectivele ambitioase de vanzari in fiecare luna;
    • Sa propui solutii privind imbunatatirea activitatilor zilnice si sa identifici oportunitati noi de business development si de crestere a performantei, atat in hunting, cat si in farming;
    • Sa te implici in proiecte inter-departamentale pentru imbunatatirea procedurilor interne;
    • Sa contribui la imbunatatirea proceselor existente tinand cont de perspectiva clientilor, beneficiile companiei si impactul in strategia companiei;
    • Se te asiguri ca persoanele din echipa ta primesc suportul necesar pentru a-si atinge potentialul si echipa este motivata pentru cresterea indicatorilor de atasament fata de companie;

    Alte informatii

    Cu ce vine jobul la pachet?
    • Oportunitate de dezvoltare profesională în companie și în grupul Naspers - eMAG;
    • Cultură organizațională deschisă, bazată pe învățare, autonomie și îmbunătățirea vieții prin tehnologie;
    • Stabilitate pe termen lung pentru ca activăm într-o industrie în continua creștere susținută de ecommerce care este incă în dezvoltare în România;
    • Multe oportunitati de business development;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (181)