BANCASSURANCE LEADER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile BANCASSURANCE LEADER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.02.2021

    Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de BANCASSURANCE LEADER ! Responsabilitati:

    • Raspunde pentru activitatea de dezvoltare Bancassurance;
    • Dezvolta si monitorizeaza portofoliul de produse de asigurare atasate produselor si serviciilor bancare;
    • Creeaza sau modifica produsele/ serviciile aferente activitatii de bancassurance pentru toate segmentele de clienti;
    • Analizeaza periodic activitatea de bancassurance si se asigura ca se aliniaza cu strategia Bancii;
    • Propune si sustine implementarea de obiective de vanzare si indicatorii cheie de performanta legate de produsele bancassurance pentru toate canalele de distributie si toate liniile de business;
    • Ofera suport/ training si materiale ajutatoare pentru vanzarea produselor bancassurance;
    • Implementeaza masuri specifice pentru respectarea standardelor si pentru imbunatatirea continua a activitatii;
    • Propune si sustine implementerea comisioanelor standard ale Bancii si alte taxe ale Bancii pentru liniile proprii de business;
    • Monitorizeaza incadrarea in normele si procedurile bancii, a tuturor activitatilor departamentului Bancassurance;
    • Monitorizeaza mentinerea si actualizarea registrului bancassurance si situatia acreditarii persoanelor ce desfasoara activitate de bancassurance si se asigura de respectarea legislatiei aplicabile;
    • Monitorizeaza procesul de vanzare a produselor bancassurance cu implicarea tuturor partilor interesate;
    • Intocmeste si transmite rapoartele specifice activitatii de Bancassurance catre autoritati si catre alte entitati;
    • Propune si sustine implementarea modificarilor necesare imbunatatirii fluxului de lucru;
    • Mentine situatia centralizata a contractelor de intermediere si a actelor aditionale aferente.
    Cerintele noastre sunt:
    • Experienta de minim 2-3 ani intr-o pozitie similara, in domeniul bancar sau asigurari;
    • Abilitati foarte bune de comunicare, atitudine pozitiva, spirit de echipa;
    • Perseverenta in atingerea obiectivelor, flexibilitate, adaptabilitate;
    • Limba engleza – nivel avansat
    • Cunostinte avansate de Operare MS Office