Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
BANCASSURANCE LEADER
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FIRST BANK active.Vezi toate job-urile BANCASSURANCE LEADER active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | FIRST BANK |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.02.2021 |
Remote work: | On-site |
Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de BANCASSURANCE LEADER ! Responsabilitati:
- Raspunde pentru activitatea de dezvoltare Bancassurance;
- Dezvolta si monitorizeaza portofoliul de produse de asigurare atasate produselor si serviciilor bancare;
- Creeaza sau modifica produsele/ serviciile aferente activitatii de bancassurance pentru toate segmentele de clienti;
- Analizeaza periodic activitatea de bancassurance si se asigura ca se aliniaza cu strategia Bancii;
- Propune si sustine implementarea de obiective de vanzare si indicatorii cheie de performanta legate de produsele bancassurance pentru toate canalele de distributie si toate liniile de business;
- Ofera suport/ training si materiale ajutatoare pentru vanzarea produselor bancassurance;
- Implementeaza masuri specifice pentru respectarea standardelor si pentru imbunatatirea continua a activitatii;
- Propune si sustine implementerea comisioanelor standard ale Bancii si alte taxe ale Bancii pentru liniile proprii de business;
- Monitorizeaza incadrarea in normele si procedurile bancii, a tuturor activitatilor departamentului Bancassurance;
- Monitorizeaza mentinerea si actualizarea registrului bancassurance si situatia acreditarii persoanelor ce desfasoara activitate de bancassurance si se asigura de respectarea legislatiei aplicabile;
- Monitorizeaza procesul de vanzare a produselor bancassurance cu implicarea tuturor partilor interesate;
- Intocmeste si transmite rapoartele specifice activitatii de Bancassurance catre autoritati si catre alte entitati;
- Propune si sustine implementarea modificarilor necesare imbunatatirii fluxului de lucru;
- Mentine situatia centralizata a contractelor de intermediere si a actelor aditionale aferente.
- Experienta de minim 2-3 ani intr-o pozitie similara, in domeniul bancar sau asigurari;
- Abilitati foarte bune de comunicare, atitudine pozitiva, spirit de echipa;
- Perseverenta in atingerea obiectivelor, flexibilitate, adaptabilitate;
- Limba engleza – nivel avansat
- Cunostinte avansate de Operare MS Office
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Team Leader Soft Collection Aplica fara CV | |
Consultant Financiar Aplica fara CV | |
Key Account Manager Hybrid | |
Vezi job-uri similare (25) |
Raporteaza eroarea la